Nou ergens begin jaren 90 had hij een hit en daar teert hij nog steeds op… en dat is prima maar hij krijgt het steeds weer voor elkaar om zichzelf onsterfelijk belachelijk te maken.
Wellicht is dit iets voor mensen van boven de 30
Nou ergens begin jaren 90 had hij een hit en daar teert hij nog steeds op… en dat is prima maar hij krijgt het steeds weer voor elkaar om zichzelf onsterfelijk belachelijk te maken.
Wellicht is dit iets voor mensen van boven de 30
Ik zeg letterlijk dat ik wel geloof dat ze een goede relatie hebben, maar dat zich na 4 weken verloven + idd in combinatie met zijn verslavingshistorie niet de meest heldere beslissing is.
Het feit dat ze een relatie heeft met iemand die borderline heeft is niet waar men zich zorgen om maakt
Hij trekt de bh van een tienermeisje naar beneden, omdat zij z’n pet van zn hoofd trekt. Het is wel zn imago ja:joy: rare ouwe vent
Ja ik zag dit ook, echt een sukkel. Ook lekker stoer erover doen. Dit zegt hij daar dus over: "Ooit trok een tienermeisje mijn pet af in Club Rex in Hilversum. Lekker stoer doen. Binnen een seconde trok ik haar bh naar beneden. Zij janken, maar ik zei: realiseer je dat dit mijn imago is. Een bijzonder kledingstuk. Die pet is mijn bh.’’
Hahaha wat een freak! “Meest geboekte dj” maar hij weer nog steeds niet hoe je geïnterviewd moet worden, aangezien hij in iemands oor probeert te schreeuwen ipv in de mic
Is zij al zo groot/oud ja? Wow de tijd gaat hard
Mooi meisje inderdaad!
Ik heb daar nog niks over mee gekregen, maar dat was te verwachten haha. Was mijn eerste gedachte toen ik die foto zag; daar zal ze wel kritiek over krijgen.
Ja, en snap vaak de kritiek ook wel, al kan ik me er meestal niet druk om maken. Maar ik weet dat ik als kind ook graag van alles met mijn haren deed, al lag dat natuurlijk niet onder een vergrootglas zoals bij North. Vind het wel echt een mooi meisje.
Vind t wel logisch dat dat meisje waarschijnlijk interesse toont in makeup/haar als je moeder elke dag daarmee bezig is. Ik vond het ook altijd fantastisch om bij m’n moeder in de badkamer te zitten en naar alle potjes en makeupjes te kijken en hoe zij het allemaal gebruikte!
ik had vroeger een roze plastic neppluk in mn haar, als iemand daar nou wat van gezegd had oke. Maar gestijld haar, care
Ik snap wel dat North haar haren gesteild wil hebben. Ze is op een leeftijd dat ze waarschijnlijk heel lang haar wil hebben en dat gaat toch moeilijker met die kleine krulletjes die ze heeft.
Kent iemand hier de website crazydaysandnights.net ?
Is een roddelwebsite met verhalen zonder namen en dan raden andere leden wie het mogelijk zou zijn. Ik kan hier zo van smullen
Ah net zoals “ik ken een blonde presentatrice die ooit coke kocht met haar kind op haar arm maar ik zeg niet wie okdoei”
Haha mijn god ik heb degene lopen stalken de laatste minuten van EGF. Ik moest en zou het te weten komen. Ik blijf bij Nicolette. #levensmissie
Ja klopt maar sommige verhalen krijgen uiteindelijk wel de naam erbij gezet. En sommige zijn wel erg obvious bijv. die van Ari met Pete
Vind t echt triest dat t niet meer verteld is hoor.
Kan iemand me vertellen wat die filmpjes van Ronnie en Famke betekenen, is het een grap???!