Is zij al zo groot/oud ja? Wow de tijd gaat hard
Mooi meisje inderdaad!
Ik heb daar nog niks over mee gekregen, maar dat was te verwachten haha. Was mijn eerste gedachte toen ik die foto zag; daar zal ze wel kritiek over krijgen.
Ja, en snap vaak de kritiek ook wel, al kan ik me er meestal niet druk om maken. Maar ik weet dat ik als kind ook graag van alles met mijn haren deed, al lag dat natuurlijk niet onder een vergrootglas zoals bij North. Vind het wel echt een mooi meisje.
Vind t wel logisch dat dat meisje waarschijnlijk interesse toont in makeup/haar als je moeder elke dag daarmee bezig is. Ik vond het ook altijd fantastisch om bij m’n moeder in de badkamer te zitten en naar alle potjes en makeupjes te kijken en hoe zij het allemaal gebruikte!
ik had vroeger een roze plastic neppluk in mn haar, als iemand daar nou wat van gezegd had oke. Maar gestijld haar, care
Ik snap wel dat North haar haren gesteild wil hebben. Ze is op een leeftijd dat ze waarschijnlijk heel lang haar wil hebben en dat gaat toch moeilijker met die kleine krulletjes die ze heeft.
Kent iemand hier de website crazydaysandnights.net ?
Is een roddelwebsite met verhalen zonder namen en dan raden andere leden wie het mogelijk zou zijn. Ik kan hier zo van smullen
Ah net zoals “ik ken een blonde presentatrice die ooit coke kocht met haar kind op haar arm maar ik zeg niet wie okdoei”
Haha mijn god ik heb degene lopen stalken de laatste minuten van EGF. Ik moest en zou het te weten komen. Ik blijf bij Nicolette. #levensmissie
Ja klopt maar sommige verhalen krijgen uiteindelijk wel de naam erbij gezet. En sommige zijn wel erg obvious bijv. die van Ari met Pete
Vind t echt triest dat t niet meer verteld is hoor.
Kan iemand me vertellen wat die filmpjes van Ronnie en Famke betekenen, is het een grap???!
Gaat echt helemaal nergens meer over. Ik ben nog steeds zo verbaasd dat mensen zo makkelijk met die trends meegaan?!
Nu het hier toch over gaat: op het oude forum had iemand een vlog gelinkt van Geneviève of Rosanna waarin ze samen gingen sporten en je die rare billen van Geneviève zag. Ik zocht dit filmpje laatst (ik probeerde het absurde squatbeeld aan een vriendin uit te leggen maar beeldmateriaal was wel echt noodzakelijk) maar kon het niet meer vinden, dus als iemand nog de juiste kan vinden, mijn dank is groot.
Deze?
Ja deze is het inderdaad! Heb toen duidelijk niet goed gezocht want hij staat vrijwel bovenaan als je op hun namen zoekt
Lekker ook, sporten met een coltrui en los haar.
Ze zegt ook echt “je kan beter met warme kleding aan sporten want dan zweet je meer”
nee top jij hebt verstand van zaken.
Die heeft ze zelfs al! Zag paar maanden terug al zo’n filmpje voorbij komen waarbij haar bil opengesneden werd volgens mij gaat ze nu voor grotere billen
Wat? Ze heeft al bilimplantaten en ze wil ze toch weer groter?
Krijgen we nu een Hollandse versie van die meid die hierboven is besproken?
Ja echt bizar, ze is ook nog vrij jong. Ze is wel Vlaams trouwens.