EGF Boulevard

Zie in instastories van Pommeline (Temptation Island) dat ze ook bilimplantaten gaat krijgen…

Gaat echt helemaal nergens meer over. Ik ben nog steeds zo verbaasd dat mensen zo makkelijk met die trends meegaan?!

Nu het hier toch over gaat: op het oude forum had iemand een vlog gelinkt van Geneviève of Rosanna waarin ze samen gingen sporten en je die rare billen van Geneviève zag. Ik zocht dit filmpje laatst (ik probeerde het absurde squatbeeld aan een vriendin uit te leggen maar beeldmateriaal was wel echt noodzakelijk) maar kon het niet meer vinden, dus als iemand nog de juiste kan vinden, mijn dank is groot.

2 likes

Deze?

1 like

Ja deze is het inderdaad! Heb toen duidelijk niet goed gezocht want hij staat vrijwel bovenaan als je op hun namen zoekt :see_no_evil:
Lekker ook, sporten met een coltrui en los haar.

1 like

Ze zegt ook echt “je kan beter met warme kleding aan sporten want dan zweet je meer”
:joy::+1:t3:nee top jij hebt verstand van zaken.

7 likes

Die heeft ze zelfs al! Zag paar maanden terug al zo’n filmpje voorbij komen waarbij haar bil opengesneden werd :nauseated_face: volgens mij gaat ze nu voor grotere billen

Wat? Ze heeft al bilimplantaten en ze wil ze toch weer groter?
Krijgen we nu een Hollandse versie van die meid die hierboven is besproken?

Ja echt bizar, ze is ook nog vrij jong. Ze is wel Vlaams trouwens.

1 like

Wow wat heftig, en een wachtlijst van 3 tot 4 jaar :scream: wat lang zeg

1 like

Die wachtlijsten zijn idd zo lang en dialyse lijkt me geen pretje. Zeker niet met zijn baan.
Hopelijk zorgt dit nieuws, ookal is het geen leuk nieuws, voor nieuwe donoren.

1 like

Domien van 3fm gaat naar Q music

Ik weet niet of je hiervan op de hoogte bent, maar hij is wel the master of the wheels of steel…

3 likes

Hahhaa ja die had ik toen gedeeld, ik heb ook meerdere malen moeten kijken, je hebt echt beeld nodig ja om dit te kunnen uitleggen

1 like

Ze zegt in dit filmpje dat ze een ‘billencomplex’ heeft, maar ik vraag me af of ze dat van jongs af aan al heeft gehad of dat ze vooral beïnvloed is door social media en dat hele wereldje waarin ze zich begeeft (wat toch wel erg gericht is op uiterlijk). Ik neig bij haar toch naar het tweede.

Ik vind het ook absurd dat die Diana die onzekerheden alleen maar voedt door tegen mensen te zeggen dat na de operatie alles mooier wordt. Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar de ingrepen die daar worden gedaan zijn over het algemeen zo onnodig en trendgevoelig.

O en nog absurder is dat die bilvergroting live op insta wordt vertoond? https://www.instagram.com/p/Bj96jkQgli-/?hl=nl&taken-by=diana.gabriels
Echt man in wat voor wereld leven die mensen.

5 likes

Ik geloof dat ze een paar maanden geleden haar billen heeft laten opvullen met haar eigen vet en dat ze nu echt voor implantaten wil gaan

Ik denk overigens dat haar opvoeding er misschien ook wel voor iets tussen zit. Je moet haar moeder maar eens opzoeken, die is er ook niet vies van

Ja dat had ik inmiddels door dankzij het filmpje, dat valt dan toch weer mee haha.

Ik ga haar moeder eens opzoeken :grimacing: Vind het fascinerend hoor allemaal.

https://www.rtlnieuws.nl/nederland/jamai-31-is-plotseling-nierpatient-kan-dit-ons-allemaal-overkomen

Dit is echt zo sneu.

1 like

Hahahah hier precies hetzelfde. Hij heeft aan niemand een hekel, maar als Maan ergens verschijnt gaat hij helemaal los. Hij vindt haar echt verschrikkelijk. Ik ook, maar zijn haat is wel echt intens :joy:

1 like

Ik vind haar wel best een knap meisje en ze zingt ook gewoon wel goed. Waar komt de originele haat vandaan eigenlijk? Inmiddels snap ik het wel want ze is nu inderdaad OVERAL maar aan het begin toch niet?

2 likes