EGF Boulevard

Waar kan je doe docu kijken? Hoor er nu zoveel over en ben echt benieuwd. Ik hoop dat er niemandcop komt dagen bij dat concert. Dat ie lekker voor een lege zaal staat

https://go5tv.com/surviving-r-kelly-season-1-episode-1/ docu

1 like

Zal dit nou komen doordat het niet goed gaat tussen haar en Erland, of zal het hierdoor niet goed gaan tussen hun? Of zal het toeval zijn?

Geen idee, maar ik ben echt heel erg blij dat ze bij rtl vertrekt. Hopelijk neemt ze Martijn ook mee.

26 likes

Hoezo zou het hierdoor niet goed gaan of waarom zou haar overstap te maken hebben met dat het niet goed gaat haha? Erland werkt niet meer voor Rtl, van hem wordt gezegd dat ie naar Talpa gaat.

Dat zeker, vind het wel heel mooi en natuurlijk gedaan.

Maar zag toevallig laatst ook een foto van haar met haar moeder en die ziet er ook nog echt supergoed uit hoor! Kan de foto niet vinden, maar hier zijn ook foto’s van haar.

1 like

Ja dat hoorde ik net ook, wist ik niet. Ik dacht dat hij zowat eigenaar van RTL was en daarom vond ik het opvallend dat vorige week gezegd wordt dat het niet goed gaat tussen hun en nu opeens dit naar buiten komt

1 like

Hij was programmadirecteur bij rtl!

Graag!

Chris Pratt gaat weer trouwen. Wist niet dat hij een nieuwe vriendin had en blijkbaar verkondigden hij en Anna Farris 2 jaar geleden te gaan scheiden.
Ik vind dat opvallend, in Hollywood lijken ze altijd zo snel een nieuwe vlam te hebben/te gaan trouwen.

Maar goed, dit was mijn bijdrage op deze ‘ik heb niks beters te doen’ dinsdag xD

10 likes

Vraag me af of ze dezelfde surrogaat gebruiken als bij Chicago. Als het klopt dat de vierde baby in mei komt, zat er 7 maanden tussen zitten tussen de bevalling en de nieuwe bevruchting.

Nee heb gelezen dat ze een andere surrogaat hebben!

1 like

Volgens het artikel hierboven hebben ze een andere surrogaat omdat de eerste niet kon. Zij was pas bevallen van haar eigen kind

Wauw ik zie het, die is bevallen op kerstavond 2018, terwijl Chicago komt uit januari 2018. Even twee baby’s in 1 jaar er uit ploppen :hushed:

1 like

Er is hier toch wel eens gespeculeerd over de lippen van La Boomsma? Ze blijken nep: https://www.lindanieuws.nl/alles-over-linda/linda-175-eten-is-het-nieuwe-roken/romy-boomsma-lipfillers-plastische-chirurgie/

“Wel benadrukt Romy dat ‘het niet oké is’ hoe sommige artsen de gezichten van meisjes maar blijven opspuiten.”

3 likes

Sanny (zoekt geluk) kan beamen dat je na de bevalling extra vruchtbaar bent. Hoewel het mij lichamelijk niets lijkt, snap ik ergens wel dat het dragen van je eigen kind anders is dan ala surrogaat.

1 like

Ugh “Ik deed het al voordat het hip was” Zo’n irritante opmerking altijd

7 likes

Nouuu oppassen geblazen hoor, Gordon is weer eens boos op iemand!

28 likes