EGF Boulevard

Ik denk dat het zo lijkt en het gewoon een gekke hoek is ofzo. Die mond heeft ze altijd gehad

Dat doen BN’ers vaak als er een ander nieuwtje rondgaat. Dat een van de twee is vreemd gegaan ofzo of ze in therapie zijn. Door vóór zoiets uitlekt zelf met zo’n nieuwtje te komen kan je een beetje de wind uit de zeilen nemen. Gotta loooove PR.

wooow ik herken haar helemaal niet meer zo

1 like

Volgen hier mensen ook de Amerikaanse Bachelor/Bachelorette franchise? Arie en Lauren gaan dit weekend trouwen! Zijn seizoen begon pas een jaar geleden en dan ook nog al die drama met BeccađŸ˜±

Ik vind het echt jammer dat hij het is geworden

5 likes

Zag vanavond op Instagram een plaatje met tekst voorbij komen van Nicolette Kluiver met een gebroken hartje en de naam van haar man erbij met de tekst ‘We blijven beste vrienden’ of iets dergelijks. Maar nu is het weer verwijderd en heeft ze een foto van Dennis en Kaj geplaatst. Heeft iemand dit ook gezien?

1 like

Omdat het het stuk minder leesbaar maakt?

Eerder “Qui?”

2 likes

Wow dit is echt schokkend? Wat doet zij zichzelf aan?

1 like

Ze lijkt op Corpse bride

6 likes

Maar dat is toch gewoon hartstikke nep? Ze geeft zelf ook toe dat ze haar foto’s photoshopped voor dat corpse bride effect.

3 likes

geboren in 1998, zo jong nog

1 like

De.eerste keer dat ik foto’s van haar zag, was ik echt geschrokken. Las toen idd een keer dat ze de foto’s bewerkt. Maar schrik er alsnog elke keer van.

Ik ook hoor. Ik ging even op haar account kijken en er ging :flushed::face_with_raised_eyebrow::fearful::astonished::frowning: vanalles door me heen. Photoshop of niet, ik werd er naar van en het/zij ziet er ook niet gezond uit imo?

Maar ook, wat is het eigenlijk precies? Waar kijk ik naar?

Geen idee eigenlijk wat het idee er achter is.

Ik vind het er allemaal heel eng uit zien. Waarom hebben we het over haar?

Huh wtf. Die ledematen ook?!

Jennifer Lopez wordt dit jaar 50! Dat zou je echt niet zeggen en ze ziet er ook niet uit alsof ze enorm veel ingrepen heeft gedaan.

5 likes

Ze gebruikt sowieso fillers en botox.

Waar heb je de documentaire gekeken?