EGF Boulevard

Haha ik pakte vandaag de privé uit op m’n werk en zag het ook. Je ziet echt niks op die foto, heb ook nog even de privé doorgebladerd, maar hij staat gewoon met een vrouw te praten. Het is niet dat ie zich laat afzuigen ofzo.

21 likes

Haha, ik weet toevallig (waarom eigenlijk? :sweat_smile:) dat zijn zoon zo heet.

Miley Cyrus is zwanger.

53 likes

Ik ben helemaal niet van de celebs etc. maar Miley and Liam zijn toch wel echt mijn zwakke plek. Damn wat leuk dit!

11 likes

Haha ja dit heb ik ook. Heb niet eens iets met hun muziek/films maar vind ze heel leuk op de een of andere manier.

4 likes

Echt he. Ik zou serieus niet eens een nummer van haar weten (sowieso slecht in namen van nummers maar goed). Geen idee wat het is, maar blij dat ik niet de enige ben!

3 likes

Is nog niet zeker. Alleen bronnen zeggen dit. Ik geloof dit soort dingen pas echt als celebs het zelf bevestigen. :sweat_smile:

1 like

Zou je lip niet uitrekken als je het veel laat opspuiten?

Ik zag deze net op fuckjerry (insta account) haha
image

44 likes

Was een neptweet helaasch…

Trouwens de reactie van Anna Farris op de verloving van Chris Pratt. Wát een goede relatie hebben die twee nog steeds hee, zoveel liefde vooral voor hun zoon.

Ik wil je er graag even op wijzen dat het niet de bedoeling is om het forum te gebruiken voor het uitwisselen van illegale zaken: Huisregels

3 likes

I’m not “ Egg-xpecting” but it’s “Egg-celent” to hear everyone is so “ Happy For Us” … we’re happy for us too! “Egg-cited” for this next chapter in our lives… Now , can everyone leave me alone and go back to staring at an egg.

Heeft ze op twitter gezet

Ja klopt en nu?

Er zijn geruchten over Brad Pitt en Charlize Theron! https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190120_04116111

2 likes

Wow als die mensen nageslacht zouden krijgen…

5 likes

Dat is weer over, na anderhalf jaar de verloving gebroken.

Had dit toevallig vanmiddag gelezen, ben normaal niet zo op de hoogte.

1 like

Dat is weer over. Ik las gister dat Sean Penn hen ook gekoppeld zou hebben.

Ik lees net dat de vriendin van Lil Kleine Just Tattoo of Us gaat presenteren, samen met Koen Kardashian.

Um, niet echt feministisch, maar hoezo krijgt zij ineens een programma? Alleen omdat ze de vriendin van is?

1 like

Ruikt naar vriendjespolitiek