Dit artikel is er wel tenenkrommend over geschreven, overigens.
Door dit soort nieuwtjes heb ik altijd het gevoel alsof die sterren van partner naar partner hoppen en hier ben ik dan… al 23 jaar single. Wat doe ik fout? Moet ik ook aan de groene smoothies en stoomkabines of zo
Ik vraag me altijd af als ik zo n artikel lees of ze al die details echt via die “bronnen” weten of dat er hele enthousiaste wannabe romanschrijver bij de telegraaf werken😋
Wát is dit?
“Gekrenkt zag Brad toe hoe gezellig zijn vrouw en haar ex het nog hadden, daar aan de bar van het paradijselijke strand. Jaja, het waren nog vrienden. En ja, het was inderdaad best een aardige kerel. Maar hé, hij was toch de man die naast Gwyneth op die stoel moest zitten? Met wie ze cocktails moest drinken?”
Dit leest meer als een bouquetromannetje dan als een krantenartikel (zelfs al is het in de Telegraaf).
Aangezien het de Telegraaf is, klinkt het laatste niet zo raar
Precies dit ja!
Erg hè. Vraag me ook af wie dit filmt
De film heet Shakespeare IN love niet Shakespeare for love. Ik vind dat soort slordigheidjes in artikelen niet zo netjes. Als je dan even een leuk feitje er tussendoor wil gooien doe het dan ook goed.
Vertel mij aub dat dit in scène gezet is en dat ze ons allemaal voor de gek houdt
Ja daar ben ik dus nog niet achter
‘Binnenkort nieuwe tattoege’… Past in het rijtje vandechen.
Als ik haar zo zie dan heb ik echt het gevoel alsof ik op een andere planeet zit. Ook echt die rap a a allesss designer gucci gang prr?
Ik snap het gewoon echt niet. Maargoed slechte reclame is ook reclame I guess? 
Een soort adje ?
Ik weet het niet… ik ben bang dat we te maken hebben met de vrouwelijke rapper Sjors
Het filmpje wat ze gisteren op jaar Instagram heeft gezet vind ik nog veel erger. Ze gaat squatten op hakken, in een mini rokje waar haar string onderuit komt en je dus half tegen dr gat aan kijkt.
Daar zat trouwens wel een duidelijke reden achter; al haar haters roepen dat ze ‘plat’ is en ze wil bewijzen dat dat niet zo is. Dit is dan natuurlijk de meest voor de hand liggende manier.
Ik ken haar verder niet maar wat een vies kontje+pakje+stiftletters. lijkt wel een soort bonte avond gone bad
Ergste is ook nog gewoon dat ze nog maar 18 is… Kwam ik net pas achter
Dit dacht ik eerlijk gezegd eerst ook bij Famke Louise, was haar doel ook niet bekend en rijk worden?Naja dat is haar wel gelukt ondanks haar slechte reputatie
Nou, ik kan niet wachten.