EGF Boulevard

Tsjah daar zit je dan in de gang op de plantentafel in de vorm van een pilaar in je pakje van de markt, terwijl iemand net met een viltstift op je kont heeft geschreven. #allesforthefame, maar wie wil dit nou?

Normaal zou ik lekker lachen en nu denk ik alleen maar, I’m too old for this shit :woman_facepalming:

5 likes

:scream: serieuze date of voor een programma?

Ja… en hier kijken mijn medewerkers ook naar en de hele jonge van 14-15 vinden dit leuk
De ouderen vinden het debiel godzijdank

1 like

He wat? Nee toch. Toch geen serieuze date?

Und ich lieg daneben…

1 like

Wajoo even een flashback die ik hier niet verwacht had haha. Was zo’n fan van Übers Ende der Welt (ACHTUNG FERTIG LOS UND LAUF)

4 likes

Kijk ik ben niet vies van een beetje leeftijdsverschil maar vindt meer dan 30 jaar toch wel heftig hoor hahah. Hij is in de 20, zij in de 50 toch?

2 likes

Hahah hun leeftijdsverschil is 16 jaar, hij is 29 en zij is rond de 45 geloof ik? :grin:

2 likes

Goedele is 56 jaar. Heb het even opgezocht haha. Toch een flink verschil dan!

2 likes

En Joshua was 20 toen hij meedeed aan temptation :stuck_out_tongue:

Hahah oooo ik dacht dat over Tom en Heidi ging :no_mouth:

12 likes

Ik vond het trouwens meer overkomen als grapje. Denk niet dat ze het menen. En vond het ook niet lijken alsof Goedele het erg vond dat hij dat zei

1 like

Ja… beetje nep zelfs

1 like

Ja en als ze het echt niet wilde laten zien had ze toch kunnen knippen

ik ging net even hun oude muziek weer opzoeken en kan echt alles nog woord voor woord meezingen :sunglasses: ben vroeger echt 3x bij een concert van hun geweest haha. goede oude tijd

3 likes

Durch die Monsun ging bij mij durch merg en been

28 likes

Was voornemens vroeg te gaan slapen maar heb nu al weer hele playlist geluisterd haha. Goede oude tijd. Al die oogpotloodjes waren niet aan te slepen…

2 likes

Omg ik ook. Dat concert was echt goedkoop ook.

2 likes

Het nieuwe seizoen begint en hij komt toevallig ook met nieuws. Allemaal om de hype te versterken.

1 like

Ik ben ook naar alle concerten geweest in NL haha, behalve die eerste in Paradiso! Mijn vader is met me meegegaan naar het concert in de HMH en die vond het zo verschrikkelijk hahahaha

7 likes