EGF Boulevard

Ik vind mannen met rimpels altijd wel sexy. Alsof zo’n jaarring staat voor extra skills.

16 likes

Of een subtiel litteken in een gezicht, dat heeft op de een of andere manier ook zo’n :drooling_face: uitwerking

6 likes

Haha, oké, dan miste ik even wat context. :blush:

1 like

Jezus iemand de stories van Kylie Jenner bekeken?! Het verjaardagsfeest van Stormi (1) was zó extra. Ze lijkt me wel echt een heel lieve moeder btw.

9 likes

snap hier echt helemaal niks van…

2 likes

Echt bizar. Als je ook met zo’n levensstijl opgroeit, dat dit gewoon je ‘normaal’ is.

2 likes

Ja wou dit net komen posten! Dit is echt zo bizar!
Dat kost echt miljoenen volgens mij??
Voor een kind van 1 jaar?

2 likes

Ach als je 900 miljoen hebt kunnen er daar wel 2 vanaf denk ik. Alsnog overdreven maar oke.

6 likes

Ik zag het vanochtend en was echt verbaasd. Zó ontzettend groots en over de top. Wow. Net of Stormi dat zich nog herinnert later. :sweat_smile:

Het is zo goed gedocumenteerd dat ze het zich ook niet hoeft te herinneren, ze kan gewoon even op internet kijken om te zien hoe het was.

4 likes

Het kind in mij is een beetje jaloers. :laughing:

Hahaha en dit is pas verjaardag nummer 1 moet je nagaan hoe nummer 16 eruitziet

7 likes

Ik hoop echt dat we over 15 jaar niet meer met de KardJenners opgescheept zitten, maar ben bang dat dat ijdele hoop is…

13 likes

Hahaha mijn vriend zei net over die verjaardag: “nou dat heeft Kylie ongeveer 1/900e van haar vermogen kost, zo’n deel gaan wij denk ik ook aan de eerste verjaardag van ons kind uitgeven.”

Nou we hebben het ff uitgerekend, en dat is bij ons €27 :smiley: dus dat klopt wel ongeveer!

88 likes

Hahaha tsjah als je er zo over nadenkt is het eigenlijk een koopje van Kylie! Menig verjaardag (hoe simpel ook) kost al vaak meer dan €27 :crazy_face:

Naja ik zag alleen maar die sjieke friet en dacht waar is de saus :woman_shrugging:

9 likes

Wat?! Friet zonder saus?! Wat is dat voor een skere bedoening?

11 likes

Ik zou het pas verrassend vinden als ze een good old kringverjaardag zou houden

10 likes

Richard Gere doet even een Ratelbandje

1 like

Ik kwam er vandaag achter dat Richard volledig heet:

Richard Tiffany Gere

17 likes

Ja die proberen wat mij betreft soms iets te veel het perfect gescheiden koppel te zijn.

1 like