EGF Boulevard

Ik zal hem missen :disappointed:

29 likes

Over die dag kan ik niet eens nadenken. Ik denk serieus dat ik het niet wil weten als ik op mijn werk ben. Madonna is my guru.

3 likes

Ik vind hem zo creepy, zat hij nou ook te liegen over dat kamer moment met die Milou? (heet ze zo?)

Wow, nu zou die Tristan ‘iets gedaan hebben’ met Kylies beste vriendin.

1 like

Ik lees net dat die docu over Michael Jackson op 8 maart op NPO komt.

4 likes

Ben hier ook van in shock, echt hoe dan gewoon?!

1 like

:astonished::astonished: Best wel een bizarre situatie mocht het waar zijn

1 like

Khloe en wat vriendinnen van haar hebben een instagram bericht geliked van een roddelblad en eronder gereageerd, dus dan zal het wel waar zijn. Ben benieuwd wat Kylie gaat doen.

Khloe heeft gister nog wel gereageerd op de post van Jordyn met “Baby Girl”. De comments gaan daar trouwens echt los haha.

Welk roddelblad?

1 like

Was die man van Khloe niet al eerder vreemdgegaan? Toen ze nog zwanger was waren ze al eens uit elkaar volgens mij?

1 like

Ja een paar dagen voor ze ging bevallen maar toen zijn ze niet uit elkaar gegaan.

1 like

Ik zat er op te wachten, over een maand wordt het nieuwe seizoen uitgezonden en serieus iedere keer vlak voor de eerste aflevering gebeurt er zoiets als dit :sleeping:

Het was al lang duidelijk dat Khloe en Tristan uit elkaar zouden gaan, ze moesten het alleen nog wat meer uitmelken waarschijnlijk.

Zo voorspelbaar deze familie

30 likes

Ik volgde kuwtk eerder ook altijd, maar ben nu echt zo over die hele club. Zoeken allemaal slechte mannen uit om vervolgens slachtoffer te spelen wbt vreemdgaan, psychisch gestoord gedrag en alcoholisme. Zoek ff een normaal exemplaar uit en krijg niet meteen kinderen met een willekeurige Pietel. Haha daar moest piemel staan en hij maakt er Pietel van.

23 likes

Ik kan gewoon niet geloven dat het waar is eigenlijk. Jordyn is al bevriend met Kylie (en de hele familie eigenlijk) sinds de kleuterklas en woont zelfs in Kylie’s huis. Ze heeft vgm haar hele carrière te danken aan de Kardashian familie. Ik denk ook dat het gewoon een publiciteitsstunt is maar waarom zou je als die Jordyn zijnde je in godsnaam daar voor willen lenen?! Snap hier weer helemaal niks van

7 likes

Misschien is het dan mijn naïviteit dat ik me niet kan voorstellen dat er ook maar iemand zó bekend wil staan. Maar ze gaat wel lekker ja, ze had halverwege januari nog maar 5,2 miljoen volgers. Nu al op meer dan 8 miljoen.

1 like

Geld idd. Ze heeft vast een deal met Kris, zij doet dit, komt in een paar afleveringen, krijgt publiciteit en geld. En Khloe is verlost van Tristan.

2 likes

Ohmy wat een familie. Ben wel ineens nog blijer en dankbaarder voor mijn eigen familie :face_with_hand_over_mouth:.

Net zo’n viezerik als Giel