EGF Boulevard

Hahah oooo ik dacht dat over Tom en Heidi ging :no_mouth:

12 likes

Ik vond het trouwens meer overkomen als grapje. Denk niet dat ze het menen. En vond het ook niet lijken alsof Goedele het erg vond dat hij dat zei

1 like

Ja… beetje nep zelfs

1 like

Ja en als ze het echt niet wilde laten zien had ze toch kunnen knippen

ik ging net even hun oude muziek weer opzoeken en kan echt alles nog woord voor woord meezingen :sunglasses: ben vroeger echt 3x bij een concert van hun geweest haha. goede oude tijd

3 likes

Durch die Monsun ging bij mij durch merg en been

28 likes

Was voornemens vroeg te gaan slapen maar heb nu al weer hele playlist geluisterd haha. Goede oude tijd. Al die oogpotloodjes waren niet aan te slepen…

2 likes

Omg ik ook. Dat concert was echt goedkoop ook.

2 likes

Het nieuwe seizoen begint en hij komt toevallig ook met nieuws. Allemaal om de hype te versterken.

1 like

Ik ben ook naar alle concerten geweest in NL haha, behalve die eerste in Paradiso! Mijn vader is met me meegegaan naar het concert in de HMH en die vond het zo verschrikkelijk hahahaha

7 likes

ik ook! mocht ook echt niet van die heftige eyeliner enzo :joy: weet nog precies wat ik aan had de eerste keer in de HMH, had er speciaal een zwart-grijs gestreept truitje voor gekocht :joy:

7 likes

Ik weet niet of het hier al genoemd was, maar nu het toch over leeftijdsverschil gaat: Naomi Campbell en Liam Payne zouden een stelletje zijn. Leeftijd 48 vs. 25. Naast het leeftijdsverschil vind ik hun een apart koppeltje.

2 likes

Stormi heeft ook meer verjaardag cadeaus gekregen dan ik in mijn hele leven heb gekregen tot nu toe. Echt absurd wat een klein kind met zoveel spullen moet.

Ja eens! En ze krijgt vast uberhaupt al alles. Ik snap ook wel weer dat iedereen graag een cadeau geeft en dat het ‘raar’ zou zijn om niks te geven, maar het is echt onnodig. Vooral voor een 1-jarige.

1 like

Inderdaad absurd, ik hoop dat ze het gaan doneren.

1 like

Huh wat heeft zij laten doen? Ze ziet er echt heel anders uit nu.

3 likes

wat niet :question:

7 likes

Heh? ik herken haar dus gewoon echt niet meer terug. Wat vreselijk jammer want ik vond haar altijd een mooie en unieke vrouw. Hoop dat ze gelukkig is.

1 like

Als je een 1 jarig kind een knuffeltje geeft zijn ze net zo blij. Wat moet een 1 jarig kind met een fucking Chanel tasje. :’)

Ik vind dit en uberhaupt die hele verjaardag echt zo zonde van al het geld :roll_eyes: Waarom krijgt een klein meisje zoveel dure cadeaus als er genoeg kleine kinderen blij gemaakt kunnen worden met iets kleins

4 likes