Ik vind het echt té toevallig dat dit allemaal vlak gebeurd voor het nieuwe seizoen van kuwtk. Sowieso geloof ik letterlijk niks van die hele familie en vind het ook opmerkelijk dat de kardashians vrijwel nooit op roddels reageren en nu ineens wel?
Omg!! Heb je leeftijden?
Huh gatver
. Never forget indeed
Ik zag deze voorbij komen op facebook en moest alleen maar huilen omdat uit alle reacties bleek dat veel mensen gewoon echt niet inzien dat er een achterliggende boodschap achter dit bericht zit. 
Ik zag die meest linkse foto van Khloe die bij dat linkje te zien is een paar dagen geleden op Instagram en ik was er echt van overtuigd dat dat Kylie was. Wat @Reflect ook zegt, ze lijken allemaal zoveel op elkaar. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat die kids van hen ook zulke Kardashian bekkies hebben. Eigenlijk is Kourtney de enige die nog een klein beetje een eigen gezicht heeft.
Joe joe even slechte TV hier, maar It Takes Two is toch voor (semi) BN’ers waarvan je niet wist dat ze konden zingen?
Wat doet Lisa van die K3 wedstrijd dan hier?!
Love Bobbie trouwens
Huhh ja inderdaad?! Stom zeg. Zingen is overigens het enige waar ik haar van ‘ken’. Doet ze nog meer bekende dingen?
Blijkbaar is ze Shownieuws presentatrice??
Bobbi Eden die voor Linda.tv de serie ‘Bobby gaat dieper’ maakt
Misschien moeten we haar gewoon Bob gaan noemen…
(geen sneer naar jou trouwens @Blush, het viel me gewoon op en ik vond het grappig)
Ohhh ja zo kut ik heb dus een Bobbie op werk, dus typ standaard met ie oops.
Ach, het staat ook al op twee manieren in dat artikel, dus het ligt sowieso niet aan jou 
Ik vond dat Wendy van Dijk er slecht uit zag in het RTL boulevard item op de huishoudbeurs. Ik denk dat alles er best wel inhakt bij der.
Matcht de buitenkant eindelijk bij de binnenkant 
fukk wendy van dijk
Hahaha en ik twijfelde nog wel of ik mocht posten dat ik vond dat iemand er slecht uit zag 
fuck wendy van dijk
Heeft ze dit laatst nog erop gezet? Volg haar niet (duhh) maar ik zou daar tegenwoordig toch keihard afstand van nemen als ik haar was.
Waarom viel er toen eigenlijk niemand over die programma’s?
Zo begaan met de mensen. Cute.
De cringe
Ik hoorde laatst idd over een ‘pre-la’ pre relatie 
Veranderende tijdgeest. Een maatschappelijk onbewust zijn van het probleem denk ik.