Welk roddelblad?
Was die man van Khloe niet al eerder vreemdgegaan? Toen ze nog zwanger was waren ze al eens uit elkaar volgens mij?
Ja een paar dagen voor ze ging bevallen maar toen zijn ze niet uit elkaar gegaan.
Ik zat er op te wachten, over een maand wordt het nieuwe seizoen uitgezonden en serieus iedere keer vlak voor de eerste aflevering gebeurt er zoiets als dit 
Het was al lang duidelijk dat Khloe en Tristan uit elkaar zouden gaan, ze moesten het alleen nog wat meer uitmelken waarschijnlijk.
Zo voorspelbaar deze familie
Ik volgde kuwtk eerder ook altijd, maar ben nu echt zo over die hele club. Zoeken allemaal slechte mannen uit om vervolgens slachtoffer te spelen wbt vreemdgaan, psychisch gestoord gedrag en alcoholisme. Zoek ff een normaal exemplaar uit en krijg niet meteen kinderen met een willekeurige Pietel. Haha daar moest piemel staan en hij maakt er Pietel van.
Ik kan gewoon niet geloven dat het waar is eigenlijk. Jordyn is al bevriend met Kylie (en de hele familie eigenlijk) sinds de kleuterklas en woont zelfs in Kylieâs huis. Ze heeft vgm haar hele carriĂšre te danken aan de Kardashian familie. Ik denk ook dat het gewoon een publiciteitsstunt is maar waarom zou je als die Jordyn zijnde je in godsnaam daar voor willen lenen?! Snap hier weer helemaal niks van
Misschien is het dan mijn naĂŻviteit dat ik me niet kan voorstellen dat er ook maar iemand zĂł bekend wil staan. Maar ze gaat wel lekker ja, ze had halverwege januari nog maar 5,2 miljoen volgers. Nu al op meer dan 8 miljoen.
Geld idd. Ze heeft vast een deal met Kris, zij doet dit, komt in een paar afleveringen, krijgt publiciteit en geld. En Khloe is verlost van Tristan.
Ohmy wat een familie. Ben wel ineens nog blijer en dankbaarder voor mijn eigen familie
.
Net zoân viezerik als Giel
Ik vind het echt té toevallig dat dit allemaal vlak gebeurd voor het nieuwe seizoen van kuwtk. Sowieso geloof ik letterlijk niks van die hele familie en vind het ook opmerkelijk dat de kardashians vrijwel nooit op roddels reageren en nu ineens wel?
Omg!! Heb je leeftijden?
Huh gatver
. Never forget indeed
Ik zag deze voorbij komen op facebook en moest alleen maar huilen omdat uit alle reacties bleek dat veel mensen gewoon echt niet inzien dat er een achterliggende boodschap achter dit bericht zit. 
Ik zag die meest linkse foto van Khloe die bij dat linkje te zien is een paar dagen geleden op Instagram en ik was er echt van overtuigd dat dat Kylie was. Wat @Reflect ook zegt, ze lijken allemaal zoveel op elkaar. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat die kids van hen ook zulke Kardashian bekkies hebben. Eigenlijk is Kourtney de enige die nog een klein beetje een eigen gezicht heeft.
Joe joe even slechte TV hier, maar It Takes Two is toch voor (semi) BNâers waarvan je niet wist dat ze konden zingen?
Wat doet Lisa van die K3 wedstrijd dan hier?!
Love Bobbie trouwens
Huhh ja inderdaad?! Stom zeg. Zingen is overigens het enige waar ik haar van âkenâ. Doet ze nog meer bekende dingen?
Blijkbaar is ze Shownieuws presentatrice??