EGF Boulevard

Ohhh ja zo kut ik heb dus een Bobbie op werk, dus typ standaard met ie oops.

Ach, het staat ook al op twee manieren in dat artikel, dus het ligt sowieso niet aan jou :wink:

Ik vond dat Wendy van Dijk er slecht uit zag in het RTL boulevard item op de huishoudbeurs. Ik denk dat alles er best wel inhakt bij der.

Matcht de buitenkant eindelijk bij de binnenkant :pray:

fukk wendy van dijk

36 likes

Hahaha en ik twijfelde nog wel of ik mocht posten dat ik vond dat iemand er slecht uit zag :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

fuck wendy van dijk

41 likes

Heeft ze dit laatst nog erop gezet? Volg haar niet (duhh) maar ik zou daar tegenwoordig toch keihard afstand van nemen als ik haar was.

1 like

Waarom viel er toen eigenlijk niemand over die programma’s?

Zo begaan met de mensen. Cute.

De cringe

1 like

Ik hoorde laatst idd over een ‘pre-la’ pre relatie :tired_face:

1 like

Veranderende tijdgeest. Een maatschappelijk onbewust zijn van het probleem denk ik.

2 likes

De jaren 90/2000 waren wild.
We wisten niks, zongen massaal hankiepankie shanghai, trokken spleetogen op fotos, speelden indiaan en eskimo, hadden het bij aardrijkskunde over diep donker Afrika.

Godzijdank is er nu informatie beschikbaar, en ik zou Wendy er ook niet zo op aankijken als ze 15 jaar geleden iets deed, maar het feit dat ze het nog steeds zelf opbrengt, alsof het erop terugkijkend met de huidige tijdgeest nog steeds grappig is, dat is wat ik niet trek.

73 likes

Ben ik met je eens hoor :slight_smile:

2 likes

Ja coke hakt er best in ja…

19 likes

Ik ken die term hier als ‘Een Eventuela’ :grin:

6 likes

Nee een eventuela kan uitgroeien tot een prela of den rela terwijl een kwarrel meer een scharrel is maar wel een goeie denk ik? Eentje waarmee je regelmatig wil seksen en ook politieke discussies mee kan voeren?

11 likes

Ik sta ook met Mn oren te klapperen, maar ik deduceer kwaliteits scharrel? En war is het verschil tussen kwarrel en friends with benefits dan?

Edit: en tussen een prela en een kwarrel dan? Zoooo verward

4 likes

Kwarrel klinkt echt als een kwaadaardige tarrel. Nog nooit van gehoord.

43 likes

Een vriendin van mij was twee jaar met een jongen samen ‘maar ze hadden geen relatie hoor!’ Ze waren alleen wel exclusief en hadden elkaars ouders ontmoet. Wat is dan het verschil?

8 likes

Lekker intimate als de daily mail de halve wereld op de hoogte brengt van de outfits van de gasten.

Vind het wel fascinerend hoeveel mensen geholpen hebben bij het matchen van Harry en Meghan.
En oja die blonde vrouw kijkt zo chagrijnig omdat haar verloofde vreemdgaat bron https://blindgossip.com/a-sticky-break-up/#more-98031

2 likes