EGF Boulevard

@hummus @Nox @kika
De babyshower met cadeau’s wordt niet erg gewaardeerd, omdat 1) het een Amerikaanse traditie is, niet Brits en 2) cadeau’s aannemen idd gevoelig ligt. Het is niet alsof Harry & Meghan zelf geen geld hebben om alles te kopen wat voor een baby nodig is. Daarom neemt het Britse koningshuis liever geen cadeau’s aan. Zit op zich wel wat in, vind ik

En ze was al niet populair, omdat ze ruzie gehad zou hebben met Kate (Meghan zou het personeel van Kate opdrachten hebben gegeven rondom haar bruiloft, ipv dat aan Kate over te laten. Uiteindelijk is hier zelfs een officieel statement over naar buiten gekomen van Kensington Palace, schijnt erg uitzonderlijk te zijn en moet zeggen dat het ook wel een beetje kinderachtig lijkt), veel van haar personeel op stapt vanwege haar gedrag naar hen, ze haar vriendinnen ingezet heeft om via de pers haar reputatie wat proberen op te krikken (kennelijk heeft Diana dit ook gedaan en is haar dat toen ook niet in dank afgenomen, understatement), en dat laatste nog wel in Amerikaans magazine ook.

Had vandaag tijd over en belandde in een artikel erover waarna je dan weer door klikt en door klikt en door klikt… Las op Blind Gossip dat ze elke avond in bed zou liggen huilen en dat ze comments op internet over zichzelf leest. Hoop dat ze daar maar heel gauw mee stopt, want daar is zeker nog nooit iemand vrolijk van geworden. Als kind wil “iedereen” prinses worden, maar denk dat het maar gelukkig is dat die droom voor de meesten niet uit komt

3 likes

Ik geloof hier eerlijk gezegd heel weinig van (je laatste alinea). Hoe vaak heeft Harry wel niet gezegd dat er zoveel leugens worden verspreid over zijn familie. De Britse pers zijn echt ratten. En m.i. is het het Britse volk dat stijfjes doet, niet het koningshuis. Zolang Meghan dit soort privefeestjes zelf betaalt is er toch niets aan de hand? Snap de ophef echt niet.

5 likes

Dat beyonce een draagmoeder heeft gehad vind ik wel plausibel hoor.

Ik snap wel dat je als Royal liever geen cadeaus aanneemt van ‘het volk’ maar ik denk dat Amal en Clooney rijker zijn dan zij. De Britse Royals leven nog heel erg naar het idee dat zij de hoogste in rang zijn. Wat aan de ene kant natuurlijk wel klopt, maar qua hoe vermogend iemand is al lang niet meer van deze tijd is nu ‘iedereen’ rijk kan worden.
Ik vind het allemaal mega overdreven maar goed, je weet van te voren dat het Britse koningshuis een miljoen regels heeft dus waar je in ‘trouwt’.
Ik vind het wel jammer want had stiekem gehoopt dat Meghan wel wat dingen kon moderniseren.*

En de ene prinses die personeel van de andere prinses opdrachten geeft… zelf denk ik ‘nou nou poeh poeh’… maar in de wereld van de royals is dat blijkbaar echt een faux pas.

*misschien komt dat nog wel. Ze hadden in ieder geval niet die gore vruchtencake op de bruiloft.

2 likes

Wat een slet is die Tristan, heb je toch geen fuck aan zo’n vent.

8 likes

Aan dit hele Kardashian verhaal ook wel iets triestigs he. Dan heb je al een compact klein vriendenclubje en dan gebeurt ook nog eens dit soort shit. Raak je ff je beste vriendin kwijt. (Volgens de geruchten nu dan) Dat vind je ook niet makkelijk meer als je Kylie Jenner bent volgens mij.

2 likes

Ja, vind ik ook echt. Verschrikkelijk voor Khloe, maar Kylie breekt ook echt mijn hart. Gewoon je beste vriendin met de man van je zus, wat een verraad.

7 likes

Ik vind het zo’n raar verhaal, denk dat het een publiciteits stunt is. :open_mouth:

10 likes

waarom?
ik snap dat de kardashians bekend staan om publiciteits stunten, maar zouden ze echt zover gaan om van twee familie leden hun reputaties (en levens…) compleet om zeep te helpen om hun eigen programma ff wat meer te pushen?
Een zwangerschap geheim houden, oke… maar dit vind ik zelfs voor de Kardashians wel heel ver gaan… Ik geloof 't ergens denk ik wel…

1 like

Maar die timing? Dat maakt t voor mij weer veel minder geloofwaardiger.

3 likes

Ik vind het dubbel, aan de ene kant doet die familie alles voor publiciteit etc.
Aan de andere kant is het ook een raar zooitje dat het mij ook niks zou verbazen als zoiets echt zou gebeuren haha.

Ik denk dat Jordy(n) (ex van Tristan voor Khloe) hier ook behoorlijk van aan het smullen is.

3 likes

Nou goeie acteur wel dan. Verdient dus toch wat opslag!

Walgelijke actie wel.

1 like

Zit er nou iets in haar oog? :scream:

1 like

Zo te zien wel😫 heel naar.

Dit heeft Serena toch ook laten doen?

Dat ding in haar oog is trouwens bescherming in verband met de laser.

Gadverdamme :sob:. Je kan mij alles laten zien qua open gesneden mensen en gore maar iets in een oog kan ik echt niet handelen.

3 likes

Oh die linkerfoto had ik niet hoeven zien

3 likes

Hoe de fuck komen die witte puntjes daar ineens? :scream:

The devil works hard but the kardashians work harder

4 likes

Gatver dit kan beter in een spoiler :nauseated_face:

2 likes