@hummus @Nox @kika
De babyshower met cadeau’s wordt niet erg gewaardeerd, omdat 1) het een Amerikaanse traditie is, niet Brits en 2) cadeau’s aannemen idd gevoelig ligt. Het is niet alsof Harry & Meghan zelf geen geld hebben om alles te kopen wat voor een baby nodig is. Daarom neemt het Britse koningshuis liever geen cadeau’s aan. Zit op zich wel wat in, vind ik
En ze was al niet populair, omdat ze ruzie gehad zou hebben met Kate (Meghan zou het personeel van Kate opdrachten hebben gegeven rondom haar bruiloft, ipv dat aan Kate over te laten. Uiteindelijk is hier zelfs een officieel statement over naar buiten gekomen van Kensington Palace, schijnt erg uitzonderlijk te zijn en moet zeggen dat het ook wel een beetje kinderachtig lijkt), veel van haar personeel op stapt vanwege haar gedrag naar hen, ze haar vriendinnen ingezet heeft om via de pers haar reputatie wat proberen op te krikken (kennelijk heeft Diana dit ook gedaan en is haar dat toen ook niet in dank afgenomen, understatement), en dat laatste nog wel in Amerikaans magazine ook.
Had vandaag tijd over en belandde in een artikel erover waarna je dan weer door klikt en door klikt en door klikt… Las op Blind Gossip dat ze elke avond in bed zou liggen huilen en dat ze comments op internet over zichzelf leest. Hoop dat ze daar maar heel gauw mee stopt, want daar is zeker nog nooit iemand vrolijk van geworden. Als kind wil “iedereen” prinses worden, maar denk dat het maar gelukkig is dat die droom voor de meesten niet uit komt

. Je kan mij alles laten zien qua open gesneden mensen en gore maar iets in een oog kan ik echt niet handelen.