Zodra MM haar buik EINDELIJK eens loslaat, valt die baby natuurlijk regelrecht naar buiten. 

Hahaha I love it, mandje bruin fruit <3
Het is meit
Er werd een babyshower voor Meghan georganiseerd door haar vrienden die logischerwijs allemaal nog wel in de US wonen. Ik weet niet hoe oprecht de vriendschap tussen de royals en de Clooneys is, maar waarom zou je een babyshower die tegelijkertijd een weerzien met goede vrienden is afslaan? Zo gek is het toch ook niet dat ze vrienden heeft in de showbizz? Daar komt ze notabene zelf ook vandaan. Ze hoeft dat hele tijdperk uit haar leven met bijbehorende vrienden toch niet volledig uit te wissen omdat ze nu toevallig met een prins getrouwd is? Is dat wat wordt bedoeld met dat haar gedrag verre van koninklijk is?
Ik vind het best onterecht hoe veel gezeur Meghan over zich heenkrijgt. Ik geef het haar te doen, als niet-traditionele vrouw (edit: misschien raar verwoord, ik bedoel binnen het Britse koningshuis) binnentreden in een hele traditionele familie voor het oog van de hele wereld. Give her a break. Daarnaast wordt in de pers behoorlijk met twee maten gemeten in vergelijking met Meghan en Kate.
Zeker waar, behalve het laatste. Kate kreeg in het begin ook veel stront over haar heen dat ze een ‘gewoon’ meisje was enz. Nu is er een nieuwe zondebok in de familie
Dit inderdaad. Zij werd overal uitgemaakt voor social climber etc. Vind wel dat ze bij Meghan weer heel ver gaan, de engelse pers en het engelse publiek zijn echt bizar wat dat betreft.
Meghan heeft er voor gekozen te trouwen met royalty en deel uit te maken van een conservatieve en traditionele monarchie die Groot Brittanië vertegenwoordigd. Daar zitten nu eenmaal regels en verwachtingen aan vast, zoals bij elke job. De monarchie is geen Hollywood. Je gaat niet openlijk uitpakken met een groot feest voor je ongeboren baby, met celebs in het duurste penthouse van de VS. Zeker niet nu het Verenigd Koninkrijk met de Brexit crisis in zijn maag zit. Cadeaus aannemen ligt sowieso super gevoelig. En haar imago heeft al zo veel schade opgelopen waar die vreselijke tabloids zeker aan hebben meegewerkt, maar er zal ook een kern van waarheid in zitten (personeel heeft ontslag genomen, het inschakelen van People Magazine door MM, etc). Dit extravagante feest had misschien beter op kleinere schaal kunnen plaatsvinden in Engeland zonder alle media aandacht, cadeaus en showbiz hoepla eromheen. Breken met protocollen kan best, maar dit feestje lijkt me niet de juiste manier om het Britse volk op jouw hand te krijgen wat voor een monarchie van levensbelang is.
Maar ze trouwt toch met hem en niet met het koningshuis?
Ze trouwt met beide. Ze heeft dankzij het koningshuis een koninklijke titel en koninklijke privileges. Haar salaris wordt betaald door de belasting betalende inwoners van het Verenigd Koninkrijk. Dus er staat wel wat tegenover.
Ben met je eens dat al die Hollywood aandacht niet handig is maar dat stoffige koningshuis daar mag ook wel wat moderner en relaxter. En als die meit dr eigen autodeur dicht wil doen moet ze dat lekker doen 
Waarom zou ze niet zo’n feest mogen hebben? Die celebrity vrienden had ze al en ze heeft ook haar eigen financiële vermogen dus het is niet dat het van belastinggeld betaald wordt? En ik zie echt niet in waarom een Royal voor een privé aangelegenheid geen cadeaus zou mogen aannemen.
Volgens mij valt het best mee met hoe suf het koningshuis is maar is het vooral de pers die allerlei verwachtingen heeft en bepaalde regels verzint.
Sowieso wordt dit voor haar georganiseerd toch, neem aan dat ze niet zelf voor de organisatie van haar babyshower hoeft te betalen?
En inderdaad, de Engelse pers, met de Daily Mail voorop, is echt afschuwelijk.
Jeetje wat bizar. Alleen om meer salaris te krijgen.
Ik heb dit verhaal de afgelopen dagen met verbazing gevolgd. Hij heeft een heel interview afgelegd (met tranen en al) waarin hij boos was omdat mensen hem niet wilden geloven. Nu blijkt het allemaal verzonnen te zijn. Bizar
Ja… snap ik ook niet en wat voor schade hij aanricht voor eventueel latere aangiftes van mensen die wel echt zijn belaagd vanwege , huidskleur , geloof of sexuele voorkeur.
Op Twitter wordt ze ook helemaal afgemaakt onder de hashtag #megxit, onder andere over dat haar zwangerschap fake zou zijn. Best bizar hoeveel tijd die mensen in hun theorieën steken.
Ja precies dit! Onbegrijpelijk
Ja… deze mensen zullen er altijd zijn.
Zelfde als dat Beyonce niet echt zwanger zou zijn, Tupac leeft nog , Paul McCartney is al jaren dood etc etc…
Toch lees ik wel altijd dit soort dingen… uit nieuwsgierigheid
Dit gaat waarschijnlijk ook weer over hem