EGF Boulevard

Goed nieuws.

22 likes

Iemand dat optreden van Lady Gaga en Bradley Cooper gezien bij de Oscars? Zij zijn toch gewoon verliefd op elkaar? (Niet alleen op basis van het optreden maar ook van de 100 interviews in de afgelopen tijd over elkaar)

5 likes

Of het is een PR-stunt om meer mensen naar die film te lokken.

4 likes

Bradley Cooper is volgens mij meer van de herenliefde.

3 likes

Volgens mij is zij ziek, een of andere spierziekte of zo? En daardoor verslappen de spieren in haar gezicht en gaat ze dat tegen met botox waardoor ze zo’n strak getrokken hoofd krijgt.
Weet niet of het waar is

Ze heeft Fibromyalgie.

Volgens mij niet

Er gaan wel echt veel roddels over de nepheid van ook deze relatie te ronde.

1 like

Krysten Ritter is zwanger!

Ik vind haar zo leuk, en leuke gelegenheid om het aan te kondigen ook haha

32 likes

Hm, ja, hier zit wat in. Dacht een bepaalde chemistry te zien, maarja het blijven natuurlijk artiesten/acteurs… die kunnen vast goed die act neerzetten

Wauw ja, ze ziet er echt prachtig uit!!

2 likes

Ik meen het gezien te hebben in die docu
Kan me wel voorstellen dat als je wang gaat hangen dat je daar iets tegen wil doen?

Fybromialgie is een soort reuma. Wat doet dat precies met je wangen? Lijkt me nogal stug eigenlijk.

Waarom heeft blind gossip eigenlijk altijd van die anonieme verhalen? Omdat het leuk is om te raden of om smaadprocedures te voorkomen ofzo?

1 like

Zelfde roddel is er over zac efron (zou ik persoonlijk jammer vinden want daar gaan m’n kansen ((niet dat ik die überhaupt heb maar a Girl can dream))

1 like

Ik kan die twee blije pipo’s met hun ’ oooh je bent zo geweldig en we zijn echt alleen maar collega’s hihihihihi’ echt niet meer zien. Ik vind Lady Gaga een heel goede zangeres maar dit hele ding met Bradley Cooper hangt me de keel uit. # irritant

4 likes

Ik weet wel dat ze lupus heeft, maar of dit iets met je spieren in je gezicht doet…

lady gaga zelf niet toch? wel haar oma.
zelf heeft ze gewoon fibro (nou ja gewoon, het is een kloteaandoening wat ook mijn leven op zijn kop zet. )

Oh misschien was dat het dan ja? Als ik het Google vind ik wel veel over facelifts en verslaafd aan face injections