EGF Boulevard

Er gaan wel echt veel roddels over de nepheid van ook deze relatie te ronde.

1 like

Krysten Ritter is zwanger!

Ik vind haar zo leuk, en leuke gelegenheid om het aan te kondigen ook haha

32 likes

Hm, ja, hier zit wat in. Dacht een bepaalde chemistry te zien, maarja het blijven natuurlijk artiesten/acteurs… die kunnen vast goed die act neerzetten

Wauw ja, ze ziet er echt prachtig uit!!

2 likes

Ik meen het gezien te hebben in die docu
Kan me wel voorstellen dat als je wang gaat hangen dat je daar iets tegen wil doen?

Fybromialgie is een soort reuma. Wat doet dat precies met je wangen? Lijkt me nogal stug eigenlijk.

Waarom heeft blind gossip eigenlijk altijd van die anonieme verhalen? Omdat het leuk is om te raden of om smaadprocedures te voorkomen ofzo?

1 like

Zelfde roddel is er over zac efron (zou ik persoonlijk jammer vinden want daar gaan m’n kansen ((niet dat ik die überhaupt heb maar a Girl can dream))

1 like

Ik kan die twee blije pipo’s met hun ’ oooh je bent zo geweldig en we zijn echt alleen maar collega’s hihihihihi’ echt niet meer zien. Ik vind Lady Gaga een heel goede zangeres maar dit hele ding met Bradley Cooper hangt me de keel uit. # irritant

4 likes

Ik weet wel dat ze lupus heeft, maar of dit iets met je spieren in je gezicht doet…

lady gaga zelf niet toch? wel haar oma.
zelf heeft ze gewoon fibro (nou ja gewoon, het is een kloteaandoening wat ook mijn leven op zijn kop zet. )

Oh misschien was dat het dan ja? Als ik het Google vind ik wel veel over facelifts en verslaafd aan face injections

Wisiknie!

Woow ik zag die reclame van just tattoo of us Benelux met Koen Kardashian en Jamie Vaes en ik dacht echt dat een reclame was voor wie het meest geprobeerd had op Barbie en Ken te lijken. Wow.

23 likes

Elke keer als ik Facebook of het Forum wil openen en ‘f’ in Chrome intyp krijg ik de Instagram van Fabiola als suggestie dus nu kijk ik steeds naar haar nieuwe creaties. De laatste is ook weer erg bijzonder.

18 likes

Ik ben met mn domme hoofd nu dus weer op haar insta gaan kijken :woman_facepalming:t2:

4 likes

Ze heeft dus een vlog online gezet en daarin vind ik haar bij vlagen best wel leuk overkomen. Volgens mij is ze best lief.

Ik denk elke keer als ik de naam Fabiola hier lees aan deze Fabiola: m1oxj5haqskk_std320

47 likes

Was het die maar :joy:

1 like