Jordyn was gisteren te gast bij Red Table Talk, talkshow van Jada Pinkett Smith, het wordt vrijdag uitgezonden. Ik ben zo benieuwd naar haar verhaal en wat er nu eigenlijk gebeurd is.
Verder vind ik de Kardashians heel kinderachtig reageren… Ze hebben zelf niet al de beste reputatie met hoe ze hun relaties gestart zijn.
ik zag ook een reclame op instagram en vond het stiekem een beetje shockerend hoe plastic ze er allebei uitzien. Met name die Jamie, ik vind het echt niet mooi (en voel me nu net mn moeder
haha
Ze zijn weer hard aan het werk
Ja, precies dit inderdaad.
Pleeeeeeeeease samenvatting, ik kan niet kijken nu en ik kan niet wachten
Ze had een chauffeur die buiten op haar wachtte (blijft zo’n chauffeur dan een hele nacht vraag ik me dan af?? Jeetje).
Oh ja dat klinkt wel logisch. Al krijgt ‘ie vast dik betaald, dus dan is een hele nacht wachten ook weer niet zo erg.
Nooooo hij is offline gehaald 
Geeft Khloe nou echt Jordyn hier de schuld van!?! Het is toch sowieso ZIJN schuld!!!
Ik was blijkbaar perongeluk ergens op geabboneerd en die deelde deze video. Ik hierheen gesprint eigenlijk al wetend dat ik veel te laat was natuurlijk
Nouja je wilt je dochter ook niet zomaar haar vader ontnemen.
Pisvlek
ik ga stuk. Maar inderdaad! Wat een loser is dat zeg.
Maar volgens mij zijn ze nu toch ook helemaal niet meer samen? Ze wilt hem alleen niet online aanvallen.
Misschien zocht ze gewoon een babydaddy ja.
Ik vind haar haar en make-up zo mooi.
Ja dat had ze toen gezegd omdat zij en lamar relatieproblemen hadden toch?
Jordyn sorry
Nope zeker niet