EGF Boulevard

Ik denk ook dat het gedoemd was om te mislukken, helemaal na die enorm ophemelende laatste week van Humberto (dat vond ik redelijk schaamteloos). Naja, ik vind het alsnog wel sneu voor hem.

4 likes

I luister graag naar David Bowie, maar zou mijn kind nooit Bowie noemen. Vind het echt een hondennaam

18 likes

Ja voor hem wel… maar hij had een ander programma moeten krijgen. RTL had beter moeten weten.

Bowie zo’n leuke naam alleen de kat van onze buren heet zo dus nevermind

5 likes

Denk dat RTL een beetje in paniek raakt ivm alle vertrekkende mensen en programma’s .

3 likes

58 likes

De zanger van The Prodigy is overleden :cry:

Woow :cry: zo jong nog!

Hij is de broer van Robert Jensen toch? Is ook zo’n rare vent. Appel valt niet ver van de boom

15 likes

Wat hebben zij (robert ook) slechte opvoeding gehad met al die semi ‘grappige’ opmerkingen.

3 likes

Ik zou zo’n opmerking op prima kunnen hebben hoor, vind dat persoonlijk niet echt kwetsend ofzo.
Dat er dan vervolgens staat ‘ze heeft nog geen mood swings en is niet chagrijnig’, dat vind ik dan wel weer irritant. Past een beetje in hetzelfde rijtje als: kijk eens wat vriendelijker/je bent zeker ongesteld/etc.

2 likes

Wow :-1::frowning:

Okay dit vind ik dus gewoon kut.

Omg dit wist ik niet, maar het klopt ook echt meteen in mijn hoofd. Dat ik dit niet eerder zag.

1 like

Neeeeee :sob:

Woah, die zag ik niet aankomen… Wat shit zeg, zo jong ook nog.

:cry:

Pfff, verschrikkelijk en zo verdrietig.

Pff, zo vreselijk :frowning:

Alle dj’s die nu dingen posten als:
Wat een dramaandag zeg. Een stuk jeugdsentiment is niet meer 17-09-69 - 04-03-19 R.I.P. Keith Flint. Die leuke gekke energieke van The Prodigy. Hij schreeuwde oa Firestarter en Breathe ! Had zo’n zin in wederom lowlands met die gasten. Damn.
wat een verlies. Sterkte familie !
(dit was Giel Beelen)

Krijg er altijd zo’n gevoel bij van kijk mij eens geëngageerd zijn. Sterkte familie? Die kunnen dat niet eens lezen in het Nederlands. Maar misschien ben ik zuur omdat ik Giel stom vind haha

26 likes