EGF Boulevard

Ik van de betaalprovider. En ik kan nog wel wat andere aanleidingen voor pesterijen verzinnen. :frowning_face:

2 likes

Mooi hoor, nu lijkt ze op Donatella Versace én richting de 70 terwijl ze volgens mij een stuk jonger is.

6 likes

Hahahahahaha geweldig.
Ik ken Molly als (bij)naam voor MDMA.

9 likes

Oh wat vreselijk… Voor dat kind vooral

1 like

Hahaha wil je paracetamolly of ibu??

6 likes

Ellen Hoog heeft haar dochter Bowie genoemd. Ik hou van apart maar ik weet nog niet wat ik hiervan vind

1 like

Ik ken een jongen die Bowie heet. Helaas hield hij nogal van een jointje dus hij gaat nu door het leven als Blowie

157 likes

is dan wel weer een goede match met molly van jim!

10 likes

Ik vind het een leuke naam! :blush:

3 likes

Spreek je Bowie op zn Nederlands bo-wie of op zn Engels bau-wie uit?

?? In het engels zeg je toch ook bowie, als in David Bowie??

19 likes

Oja ok. :joy:

Haha ik weet niet hoor, misschien is er wel onderscheid :joy:

Bowie staat ook op mijn lijstje voor een meisje, helaas lelijk met de achternaam van mijn vriend haha. Maar leuke naam dus! Nou moet ik ook zeggen dat wij beide redelijk gek zijn van Bowie dus dan vind ik het wel weer grappig.

1 like

Het programma stopt dus eigenlijk per direct, vanavond is er de laatste uitzending.

7 likes

Het enige wat ik kan zeggen is

Haha

15 likes

Ook best wel raar zo had er dan voor gekozen om de laatste aflevering op een vrijdag te hebben.

Ik vind het inderdaad ook vreemd dat ze dus ook echt vanavond stoppen. Het was toch ‘logischer’ geweest om dan op zijn minst de week uit te doen. Maar goed, daar zullen ze wel een goede reden voor hebben zeker.

1 like

Hoezo? Omdat ze Humberto Tan daar hebben weggehaald? Vind het wel sneu voor Twan Huys eigenlijk.

13 likes

Ik denk eerlijk gezegd dat Twan beter had moeten weten. Humberto heeft een enorme gun factor. Dat hij daarbij gedwongen is om weg te gaan maakt het voor de vervanger (wie dan ook) heel lastig om succes te behalen. Ik vond hem te gek met College Tour, maar dat type journalistiek is niet te vergelijken met Late Night.

Ze hebben dus al een nieuw programma. Dan denk ik dat Twan het al even weet. Dat ze hem niet zo’n afscheid geven (misschien wil Twan dat wel niet, denk ik zelf persoonlijk) zegt ook wel wat. Het nieuwe Late Night is gewoon geflopt.

2 likes