Ik heb ooit een programma gezien en daarin zei Yolanthe dat ze het niet erg zou vinden als Wesley vreemd zou gaan als ze ouder waren en ze er niet meer zo goed uitzag haha.
Daar lijk het op; we zijn nog niet gescheiden. Zou niet weten hoe je dat anders moet opvatten haha.
Verbaasd me dat hij dit zo openlijk verteld.
Ik ben dan toch wel nieuwsgierig naar wat er allemaal gebeurd is.
Ging even door haar insta maar wowww haar moeder heeft gewoon 13 kinderen gebaard? Holy shit. Goeie genen ook.
Ik vraag me dan echt af waarom je zoiets op Instagram wil zetten. Dan gaat toch iedereen tocht nog meer speculeren. Lekker hypocriet van mij want ben dol op dit roddeltopic. Maar goed, met zulke post vraag je er toch wel een beetje zelf om. (En nee, dan bedoel ik niet dat er dan mensen in de bosjes moeten gaan liggen enzo.)
Nee, ze heeft zelf 7 broers en zussen. 5 broers en zussen komen voort uit het tweede huwelijk van haar vader. Al vind ik 8 kinderen alsnog heel veel!
Haha ok. Evengoed een enorme lading kinderen, petje af!
Ik geloof dat ik op dit moment niet eens 13 nabije familieleden heb uberhaupt.
Hij heeft van die gekke tandjes vind ik 
Als een kindje vaak een speentje in heeft kan dit ontstaan, dan gaan de tanden wat ronder/in een boogje staan ipv recht.
Gold dit ook voor haar als zijn haargrens zich terug zou gaan trekken? Of worden alleen vrouwen onaantrekkelijk als ze Oud™ worden
?
Ik vind het ook wel weer ironisch dat Yolanthe nu met de opnames voor Temptation Island bezig is
Ik hoorde op de radio dat ze voorlopig gescheiden gaan wonen, maar dat ze (nog) niet op papier zouden scheiden. Dit kwam dan vanuit het management van Yolanthe.
Sabia heeft geld nodig denk ik.
Die had toch met Hind. Ooit.
Ik ging dit even opzoeken, en inderdaad. Als aanvulling: Hind had ook een relatie met Brainpower 
Leeft die nog Hind
Hind heeft kerst gevierd met de broer van Sylvester Stallone hoor!!!