EGF Boulevard

Het blijft tot iets geks, pochen met welke beroemdheden je kent.

23 likes

‘De avond eindigde met karaoke. ‘Dat is óók LA. Het leven is keihard, maar tegelijkertijd heel glamorous.’’

Ja als ik aan glamour denk dan denk ik inderdaad meteen aan karaoke Hind!

46 likes

Heeft iets weg van Sylvie…

2 likes

Mijn god he, ik zit RTL boulevard te kijken en er komt een fragment van R Kelly zijn interview waar hij ontkent
Wat een theater man jezus

3 likes

Ze hadden vast gouden microfoons met diamantjes !!

Gewoon te zien via youtube zelf.

Maar anders zou je niks hebben gemist

Huh dit lijkt wel heel iemand anders haha

1 like

Haha ik moest eerst terug naar het bericht waarop je geantwoord had om te kijken om wie het ging :joy:

1 like

Oehh… niet der beste foto…

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik haar wel leuk vond in ranking the stars… :flushed:

1 like

Ja zag hem voorbij komen maar wat moeten we hiermee?? Kunnen we zien wat we gaan missen
Lijkt wel een trailer ofzo

Oo zijn ze weer vips aan het filmen? Hoe weet je dat ze bezig zijn met de opnames?

1 like

Kaj (en Yolanthe volgens mij ook) heeft dat op Insta gedeeld.

1 like

Ik heb geen idee… snap het hele idee niet helemaal …

Ja misschien ben ik echt een oma hoor, maar het is ook zoo niet sexy toch? Zo oncharmant ib die wagen stappen en balans houden tussen de doperwten in blik en aardappelpuree in een zakje​:face_with_raised_eyebrow: volgens mij heeft zij alleen maar ramptoeristen als volgers :joy:

Ja echt verschrikkelijk

Wiesda?

Miss teen universe en influencer met foto’s ala noor.

Daar ben ik echt te nuchter voor. Dat is voor de familie en uiteraard de persoon in kwestie verschrikkelijk, maar dat zo breed uitmeten op internet maakt het in mijn opinie een poppenkast. Maar goed, ik zal me hier maar afzijdig houden.

12 likes

Het doet me een beetje denken aan al die reacties op FaceBook omtrent dit soort berichten (ook met baby’s, trouwerijen, etc). De “moet ik die kennen”/“wie is dit nou weer” reacties. Niet perse respectloos, maar wel onnodig. Met een simpele zoekopdracht in Google had je sneller geweten wie het was dan met de reacties hier. Geen haat hier hoor, gewoon mijn gedachten bij dit soort berichten.

12 likes