EGF Boulevard

Snap niet dat zijn militaire Willemsorde ook nog niet is afgenomen.

16 likes

Volgens mij zijn er regels voor wanneer die Willemsorde wordt afgenomen. Geloof dat je echt veroordeeld moet zijn voor een strafbaar feit (en mogelijk ook nog voor een aantal maanden. Dus een nachtje cel hoeft niet voldoende te zijn.) Weet niet precies hoe het hiermee zit. (Wel bij Koninklijke Onderscheidingen, daar was een heel schema voor wanneer je wel in aanmerking kwam. Dus bij een boete onder een bepaald bedrag wel, bij een boete boven een bepaald bedrag na zoveel jaar en bij bijvoorbeeld een moord helemaal nooit.)

Vannacht nog een heel gesprek gehad met iemand die Kroon een held vindt en vond dat de politie hem z’n gang had moeten laten gaan (pissen).
Ellende

1 like

Whut, wat. Wat was zijn argument? Of was “hij is een held” zijn argument?

Ik krijg hier heel erg het gevoel van dat deze man op psychisch vlak niet helemaal ongeschonden uit zijn missies in oorlogsgebieden is gekomen…

18 likes

Ja het feit dat hij Marco Kroon was zou hem een vrijbrief moeten geven

“Wij” is niet meer

Een zwarte dag in showbizland haha.

7 likes

Zo sneu als een huwelijk voorbij is. :frowning_face:

2 likes

Op de één of andere manier zag ik hen echt forever samen. Wel sneu.

2 likes

Wat een dramatische foto’s ook in dat artikel

Omg nu kan ik proberen op voetbalvrouw te worden. Ik hou echt van wes.

26 likes

Op die foto’s (vooral de laatste) vind ik Xess Xava echt zo’n apart gezicht hebben. Echt zo’n poppengezichtje, net alsof het erop geplakt is met Photoshop.

6 likes

Ik zag Wes en Yo eigenlijk wel samen oud worden. Ik hoopte ook dat de geruchten niet waar waren. Maar helaas. Ik vind het wel heel sneu voor beide

6 likes

Ik hoop maar dat Wes zijn gastendoekjes veilig heeft opgeborgen ergens

68 likes

Veronica had weer wat nuttigs te melden over Yolanthe, want zulke vrouwen, zoals zij en Sylvie, die heb je nooit voor altijd. :exploding_head::face_with_raised_eyebrow::face_vomiting:

3 likes

Ik heb zo’n hekel aan Bol.com en hun geinige actuele marketing. :face_vomiting:

19 likes

Ik kan er wel om lachen maar ik had een paar jaar geleden nooit kunnen bedenken dat zulke grote bedrijven zo grof zouden durven zijn in hun reclame. Vooral niet van Nederlandse bedrijven. Het is maar een rare trend eigenlijk.

14 likes

Ik moet denk ik naar het impopulaire meningen topic maar ik vind dit soort (grove) inhakers fantastich.

46 likes

Ik ook. Die reclame komt natuurlijk de hele dag langs nu en ik moet elke x weer lachen

1 like