EGF Boulevard

ik snap m niet :pensive:

Toen Yolanthe en Jan Smit uit elkaar gingen, gaf de moeder van Jan Smit een interview waarin ze zei dat Yolanthe blijkbaar van alles gepikt zou hebben.

De keukenrol. de blender, de citruspers, plaids, zijden bloemen twv 2000 euro, LCD-schermen, antieke kasten, dekenkisten, kandelaars, etagères, kristal, dekbed waar Willem-Alexander en MÔxima nog onder hebben geslapen en tien gastendoekjes.

28 likes

Ik wil hier nog wel even over praten met jullie. Denken jullie echt dat ze destijds al die dingen heeft meegenomen en zo ja waarom? Als je met Wesley gaat kun je al die dingen toch makkelijk zelf kopen.

5 likes

@Chesirecat Haha eens! Zo fijn ook dat het nu weer opgerakeld wordt.

@Flamoes Kan het me bijna niet voorstellen hoor. Die Gerda Smit lijkt me ook echt wel zo’n zeikende schoonmoeder. Of Jan en Yolanthe hadden het samen gekocht of zo en zij had het gewoon meegenomen? Ik vond wel net nog dit https://www.nu.nl/achterklap/2203037/jan-smit-reageert-gestolen-huisraad.html

2 likes

Ach ze zal vast wel wat hebben meegenomen…
maar gastendoekjes? Nahh
maar als je dat filmpje hebt gezien heeft die moeder het over foto’s .
Foto’s van het huis met alle spullen voor de verzekering…
Nog nooit van gehoord… dat dat nodig is maar zal wel.
En ze zou het konijnenbontje hebben verwisseld voor een nep iets en zo nog 100 dingen…
Het is gewoon een hysterisch filmpje waarbij de moeder van Jan met Jans zussen als een soort Sherlock holmes door het huis is gegaan met die foto’s.

1 like

Mja zonder haar kant van het verhaal is het moeilijk te zeggen. Misschien waren die spullen van haar? In de reactie van Jan Smit staat dat het gaat om spullen die sfeer gaven, blijkbaar stonden de meubels er nog.
En je weet niet hoe hij zich opstelde, heb bijvoorbeeld een ex gehad die niet wilde praten over de verdeling, want alles was van hem vond ie. Toen heb ik ook een deel meegenomen.
En ook al heeft ze het meegenomen zonder verdere reden, waar bemoeit deze vrouw zich mee? Met zo’n schoonmoeder kan ik me voorstellen dat ze gescheiden zijn

1 like

Willem-Alexander en MƔxima nog onder hebben geslapen

wat?!?

12 likes

Haha, ik heb dit gekopieerd van een tweet, maar ik heb het nog even nageluisterd en ze zegt: En dekbedden die Maxima en Willem Alexander ook hadden.

Dat is wel even iets anders hahaha

19 likes

Het enige wat ik kan denken is; wat voor afzichtelijke inrichting moet dat zijn. Kristallen kandelaars, konijnenbontjes op bed…

25 likes

Jammer jammer dacht even dat Wim en Maxima waren wezen logeren bij Wesley en Yolanthe

10 likes

Ach ja, Volendam he.

3 likes

Volgens mij is dat deel van de Tv Kantine of Lucky TV, ik heb het eerder gehoord!

1 like

Ik vind die reclame van Bol (dot) com ook echt super! Is meestal wel mijn humor.

1 like
1 like

Ik heb ooit een programma gezien en daarin zei Yolanthe dat ze het niet erg zou vinden als Wesley vreemd zou gaan als ze ouder waren en ze er niet meer zo goed uitzag haha.

Daar lijk het op; we zijn nog niet gescheiden. Zou niet weten hoe je dat anders moet opvatten haha.

2 likes

Verbaasd me dat hij dit zo openlijk verteld.

Ik ben dan toch wel nieuwsgierig naar wat er allemaal gebeurd is.

2 likes

Ging even door haar insta maar wowww haar moeder heeft gewoon 13 kinderen gebaard? Holy shit. Goeie genen ook.

19 likes

Ik vraag me dan echt af waarom je zoiets op Instagram wil zetten. Dan gaat toch iedereen tocht nog meer speculeren. Lekker hypocriet van mij want ben dol op dit roddeltopic. Maar goed, met zulke post vraag je er toch wel een beetje zelf om. (En nee, dan bedoel ik niet dat er dan mensen in de bosjes moeten gaan liggen enzo.)

7 likes

Nee, ze heeft zelf 7 broers en zussen. 5 broers en zussen komen voort uit het tweede huwelijk van haar vader. Al vind ik 8 kinderen alsnog heel veel!

3 likes