EGF Boulevard

Ze hadden vast gouden microfoons met diamantjes !!

Gewoon te zien via youtube zelf.

Maar anders zou je niks hebben gemist

Huh dit lijkt wel heel iemand anders haha

1 like

Haha ik moest eerst terug naar het bericht waarop je geantwoord had om te kijken om wie het ging :joy:

1 like

Oehh… niet der beste foto…

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik haar wel leuk vond in ranking the stars… :flushed:

1 like

Ja zag hem voorbij komen maar wat moeten we hiermee?? Kunnen we zien wat we gaan missen
Lijkt wel een trailer ofzo

Oo zijn ze weer vips aan het filmen? Hoe weet je dat ze bezig zijn met de opnames?

1 like

Kaj (en Yolanthe volgens mij ook) heeft dat op Insta gedeeld.

1 like

Ik heb geen idee… snap het hele idee niet helemaal …

Ja misschien ben ik echt een oma hoor, maar het is ook zoo niet sexy toch? Zo oncharmant ib die wagen stappen en balans houden tussen de doperwten in blik en aardappelpuree in een zakje​:face_with_raised_eyebrow: volgens mij heeft zij alleen maar ramptoeristen als volgers :joy:

Ja echt verschrikkelijk

Wiesda?

Miss teen universe en influencer met foto’s ala noor.

Daar ben ik echt te nuchter voor. Dat is voor de familie en uiteraard de persoon in kwestie verschrikkelijk, maar dat zo breed uitmeten op internet maakt het in mijn opinie een poppenkast. Maar goed, ik zal me hier maar afzijdig houden.

12 likes

Het doet me een beetje denken aan al die reacties op FaceBook omtrent dit soort berichten (ook met baby’s, trouwerijen, etc). De “moet ik die kennen”/“wie is dit nou weer” reacties. Niet perse respectloos, maar wel onnodig. Met een simpele zoekopdracht in Google had je sneller geweten wie het was dan met de reacties hier. Geen haat hier hoor, gewoon mijn gedachten bij dit soort berichten.

12 likes

(Zonder haat naar @TantePollewop) Als ik dat soort reacties op FB lees, denk ik altijd: ‘Oh, dus omdat jij diegene niet kent, is het ineens niet erg ofzo?’. Alsof die mensen zichzelf te belangrijk vinden (en dat graag laten merken) om toe te geven dat het gewoon heel triest en erg is. Als je iemand niet kent, reageer dan niet.

9 likes

Dit is absoluut niet lullig bedoeld, maar mijn nekharen gaan hier altijd van overeind staan. Natuurlijk verschrikkelijk dat zo een jong meisje aan haar einde is gekomen en dat is ook oneerlijk. Maar voor sommige mensen is het gewoon niet mogelijk elke dag te vieren. Nu wil ik het niet op mezelf betrekken en ik weet ook dat je niet met iedereen rekening kan houden en dat verwacht ik ook helemaal niet! Maar het voelt voor mij, iemand die al de helft van haar leven depressief is, toch constant alsof ik op mijn kop krijg als iemand zoiets zegt. Alsof ik niet het recht heb om het leven NIET te vieren omdat het voor iemand anders veel te vroeg voorbij is.

Verder niet persoonlijk hoor, want ik snap absoluut de strekking van je opmerking wel en dat je waarschijnlijk bedoelt dat het voor JOU een eyeopener is en niet per se voor iedereen zo moet zijn. Ik wilde alleen wat nuance aanbrengen, haha.

32 likes

Ja ach, ik heb wat dat betreft mijn innerlijke filter ook niet aanstaan, en daar heb je een punt, maar ik vraag mijzelf dus altijd af waarom er zo veel bij moet worden stilgestaan? Maar ik vraag mij dan ook altijd af, heeft die persoon meer bijgedragen aan de wereld of samenleving dan een ander gemiddeld persoon?

3 likes

Fijn te horen dat je er bovenop bent! Dankjewel :slight_smile: