Dat zeg ik er toch ook bij?
Klopt hoor, heb je ook gelijk in. Ik ken(de) Lotte ook niet voordat 2 week geleden in het nieuws was. Toen heb ik haar dus ook even gegoogled. We kunnen in principe dan volgens mij dagelijks wel dit soort berichten plaatsen, aangezien er tegenwoordig zoveel modellen/influencers/youtubers etc zijn. Ben ik ook niet voor. Ik vind het anders als dat er een soortgelijk bericht verschijnt van Doutzen, die echt topmodel is (die naam krijg je vind ik snel in de media) en die ook daadwerkelijk veel doet voor goede doelen.
Zoān nationaal in het nieuws? Ja, vind ik wel. Anders staat ons nieuws er straks vol mee.
Als het zo kenbaar wordt gemaakt in het nieuws vind ik van wel.
Zullen we er gewoon even over ophouden of het groot nieuws is of niet, het is gewoon vreselijk nieuws.
Ook dat zeg ik erbij :P.
Een individuele uitspraak hoeft geen nuancering door een ander. Zou wat zijn, als ik elke uiting hier een reactie komt van iemand die dit zelf niet zo ervaart. Ik vind ook dat je het teveel op jezelf betrekt.
Is dit echt zo moeilijk om te lezen, vraag ik me af
Je mag hier geen dingen op jezelf betrekken veenbes. We moeten hier allemaal lief tegen elkaar zijn en je mag pas advies geven als iemand er naar vraagt maar dan enkel het advies waarvoor gevraagt word. Ja begrepen? Ga nu maar lekker naar de winkel om een taartje te kopen en het leven te vieren gvd gauw
Heftig. Ik ben er wel een beetje sprakeloos van.
Toch nog even zeuren he. Ook helemaal nergens voor nodig want het is overduidelijk dat dat gewoon een grap is en ook helemaal niet eens over jou persoonlijk ging. Jij bent nu diegene die dr zin wilt doordrijven oo een gesprek dat vgm gewoon heel netjes tussen @rodepaprika en @anon42289517 ging en mooi was afgesloten. En dan kom jij er tussen met dingen die @anon42289517 gewoon in haar post heeft aangegeven. Moraalridderen om het moraalridderen.
Verschrikkelijk, zo jong nog⦠geen woorden voor.
Nou mijn exuses als het jou raakte maar de grap was helemaal niet naar jou gericht.
Zwsnger ?? Omg dit wist ik niet gefelii ( had dat gezegt dan had ik noooit een grap gemaakt hahaha)
Hebben jullie deze interview gezien? R. Kelly flipt hem een beetje.
Ja deze bedoelde ik in mijn post
Zo fake, doe normaal
Haha ja sowieso. Ik geloof er echt niks van.
Hoe dat hij alles blijft ontkennen en in een slachtofferspositie gaat, niet normaal. Ben wel onder de indruk van Gail, die blijft echt gedurende dat hele interview rustigā¦
Wow bizar!! Ik heb geen zin om het hele filmpje te kijken maar zou ik dat misschien wel moeten doen?
Ja die vrouw! WoW. Die man raast echt als een idioot.