EGF Boulevard

Haha ik lach me rot om deze liedjes/video’s. Wat een teksten ook, ‘jij gaat naar de cel want jij doet viesssss’ :joy:

1 like

Ik vind het echt sneu dat iedereen haar vergelijkt met Famke Louise. Die heeft echt wel meer inhoud en talent dan deze meit hoor.

25 likes

One Direction stans get exposed op dit forum. Daar werkt de blur spoiler niet bij.

48 likes

image

22 likes

Ik snap sowieso niet waarom er nog niemand met een bulldozer over die knakker heen is gereden.

16 likes

Nog iemand van Love Island toch? Zo jong allemaal…

Ja dat was Sophie Gradon, maar haar toenmalige en recent erna overleden vriend was niet van love island.
Alsnog ontzettend heftig allemaal :frowning:

Wat is er met Hind gebeurd? Vond haar heel anders praten ofzo? :thinking: misschien hier en daar wat strak laten trekken

1 like

Ik vind dit echt een beetje bullshit wel hoor

18 likes

Maar je hoeft toch alleen maar geld te doneren als je die mensen wel wil helpen? Snap niet dat je daar iets slechts van vindt? Ik vind het wel een mooi gebaar.

5 likes

Ja precies. Als je geld wil doneren dan doe je dat en anders niet toch.

4 likes

Uitvaarten zijn wel echt heel duur. Volgens mij is het ook voornamelijk daarvoor bedoeld.

Voor 7500 euro heb je een prachtige uitvaart hoor. (Gezellige pet peeve heb ik.)
Maar goed zoals ik al zei: lekker zelf weten.

10 likes

En als ze dan echt een inzamelingsactie willen doen, waarom dan niet voor een goed doel dat zich inzet voor mensen met die ziekte, onderzoek naar die ziekte,… Lijkt me veel nuttiger dan mensen die het niet echt nodig hebben een smak geld te geven.

19 likes

Heeft ze zelf met haar modellenwerk geen geld verdiend?

5 likes

Niet voor ruim 4000 mensen natuurlijk.

Oh wow nee daar heb je een punt.

Maar hoe weet je dat de familie van Lotte rijk is? Ik weet verder niks van haar hoor dus ik heb waarschijnlijk van alles gemist.

2 likes

Hahaha, je kan de laatste tijd ook in elk topic terecht :smiley: ik ben fan.

1 like

Er is iemand op het forum die er nog veel meer over weet maar ik weet niet of zij het prettig vindt als ik haar tag. Maar goed wil ook niet haar expertise stelen.

1 like