EGF Boulevard

Ik vind dit echt zo sneu voor hem (en zijn familie), 18 jaar is ook nog zo jong…

1 like

Weer zo’n jong iemand overleden aan hartfalen. Zo triest…

1 like

Wow, wat heftig, zeg! Ik schrik hier ook van. Ik volg 1D niet meer echt op de voet, maar was echt mega fan toen ik 16 was, dus ik voel me ergens nog steeds heel ‘verbonden’ met ze. Ik vond het ook zo erg voor Harry’s familie toen Robin overleed en dat Jay ook nog twee hele jonge kindjes achterliet, al is het voor de andere kinderen natuurlijk ook vreselijk :sleepy:.

1 like

Chrissy is echt fantastisch!

1 like

Zo ontzettend sneu, echt geen woorden voor wat Louis en zijn familie allemaal meemaken…

1 like

Wanneer je denkt alles gezien te hebben na Famke Louise…

4 likes

44 likes

Ja wat een horror…
En helemaal niet ‘alles designer’ :smirk:
Duurde wel even (tot de reacties eigenlijk) dat ik doorhad dat dat de tekst was haha

https://www.shownieuws.nl/rubrieken/sterren/2019/exposed-yasmine-robin-en-fabiola-paraderen-met-neppe-merkkleding/

3 likes

‘Koen Karsashian met je botox lippen, die je gebruikt voor homo dingen. Ik heb niks tegen homo’s…’
Echt waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat?

17 likes

Ja kan echt niet he, ook die dingen die ze over anderen zegt

1 like

Ik schaam mij voor de mensheid vandaag.

6 likes

Volière, Volière, Al mijn vogels blijven blèrren.

Wat een verschrikkelijke nummers. Dit is toch geen hiphop.

1 like

Same

‘maar ik heb geen respect voor jou’ wtf meid

Ik hoop maar dat het een act is om te laten zien hoe easy het is om een nummer te maken. Paar zinnen tekst, beat erachter en een clip waarin ze paraderen met zwempak aan. Het is wel allemaal een beetje dezelfde stijl.

2 likes

Ik ga even in een hoekje huilen

1 like

Lol zou wat zijn ja als ze opeens heel welbespraakt een video opneemt waarin ze uitlegt hoe dit allemaal een ‘sociaal experiment’ was.

Ach… Een mens kan dromen toch

21 likes

Issa prank, issa prank!

1 like

Hahaha ook leuk, ik dacht eerder aan een filmpje waarin ze concludeert dat iedereen Famke Louise kan zijn

Saaf is Marokkaans voor (klein)geld, denk dat het ook zo bedoeld is in deze context

3 likes

Mocht ze ooit forumlid worden is ze welkom in het ongemakkelijke situaties topic :cold_face:

8 likes