EGF Boulevard

Net op tijd want alle kaartjes zijn nu op op alles is op

3 likes

Ze hebben beide wel iets gemeen, namelijk dat ze beide transgender zijn. Hun relatie is ook best ‘vaag’. Het is niet echt duidelijk of het ook echt iets romantisch is of dat ze gewoon een intense vriendschap op nahouden

(kan zijn dat ze er nu wel voor uitkomen dat het een echte relatie is. Weet wel dat het eerder nogal vaag was
)

‘Britney Spears laat zich opnemen in psychiatrisch ziekenhuis’

1 like

Geen idee hoe zoiets gaat in de VS maar goed dat ze dat zelf kan aangeven en hulp zoekt toch. Ik vind het altijd wel goed als celebs open zijn over mentale problemen. Dat draagt hopelijk bij aan acceptatie.

21 likes

Heten haar vader en haar zus allebei Jamie :no_mouth:

1 like

Ik heb best wel medeleiden met Britney, denk dat ze die bekendheid totaal niet aan kon.

2 likes

Ik zou er niet zomaar van uit gaan dat ze zich uit eigen beweging heeft laten opnemen. Ze staat eigenlijk al heel haar volwassen leven onder conservatorship waardoor ze bv ook niet haar eigen geld mag beheren. Haar vader en een advocaat hebben al sinds haar breakdown de controle over al haar beslissingen, daarom kan ze bijvoorbeeld ook niet trouwen met haar huidige vriend.

https://www.ad.nl/show/geraldine-kemper-maakt-overstap-naar-rtl~ac6a7f07/

Bwehhhhh

4 likes

Oh oeps ik had dat ook maar ergens gelezen eigenlijk. Het zelfde als dat ze er zelf voor uit komt. Ik bedacht me later nog dat ze misschien helemaal niet wil dat iedereen het weet (en dat is ook haar goed recht).

Jammer :disappointed:

Las op nu punt nl dat Zeilmeisje Laura Dekker moeder van een zoon geworden ist. Wist niet dat dit nieuwswaardig was (wist ook niet dat ze alweer 23 is
tijd gaat vlug)

10 likes

https://www.ad.nl/show/igmar-felicia-stopt-per-direct-bij-qmusic~aa65eac1/

Ook een beetje apart dit, per direct weg.

Ah oki, ja bij die dj’s van 3fm bleven ze vaak nog een paar maanden vandaar.

Geen verrassing, had bij Igmar altijd het gevoel dat ie niet op zijn plek zat bij Q.

5 likes

Wij hebben altijd 538 aan op werk dus ik vind het wel leuk!

Ik heb dit dus heel erg met Domien. Hij was altijd zo populair en nu bij Q is er volgens mij amper chemie met Fien en hoor je nooit meer wat over hem

2 likes

Vond toen de ochtenshow met mattie, fien en igmar vooral leuk door igmar. Maar ik vond en vind mattie zo een naar persoon dat ik het heel sporadisch luisterde. mattie heeft toch ook wel een keer gezegd dat er chemie ontbrak tussen hem en igmar en fien?

1 like

Wat ernorm triest voor Britney. Ik hoop echt dat ze op een dag weer de regie helemaal zelf in handen mag hebben. Haar (nieuwe?) vriend is trouwens wel echt hot
afbeelding

18 likes

Wie heeft er wel chemie met Mattie?

6 likes