EGF Boulevard

Pff ik heb die youtube filmpjes van dat meisje gezien waarin ze hierover praat, en ik kan het maar moeilijk geloven. Eerst zegt ze dat Nev haar steeds probeerde te versieren en ongepaste dingen zei en daarna heeft een vrouwelijke medewerker van de show haar gedrogeerd en verkracht (?). En oja of ook nog even 500 mensen haar flimpje willen liken.

Hier was ik ook! Toen was het kaartje echt nog goedkoop.

1 like

Jaaaa daar was ik ook bij die tmf studio, hahaaa wat grappig om hier weer aan terug te denken. Ik vond schrei wel leuk album, sommige liedjes waren een beetje kinderachtig, maar schwarz was wel een favoriet! Zimmer 483 was echt een goed album ja, luister nog best wel een terug!

1 like

Jaaaa wat was dat toen, 17,50??

Wow christina curry heeft sproeten laten tatoeëren, staat haar goed maar ik vind het best ver gaan :scream:

2 likes

Wat bizar dat dit tegenwoordig ook al kan haha!

4 likes

Ook echt nog nooit aan gedacht dat dat kan, grappig. Had zij altijd al zulke lippen eigenlijk?

Geen idee! Zou me niks verbazen als ze die ook heeft laten doen

image

@Barosmijnschatje

3 likes

Ik vind dat van Tokio Hotel zo grappig om hier te lezen, want vroeger was ik mod op het forum van Kindertent en vond ik het bizar hoe erg sommige andere tieners into die band waren tot het hysterische aan toe. :stuck_out_tongue:

2 likes

Mijn Kindertent stond ook helemaal vol met Tokio Hotel :stuck_out_tongue:

Ben vorig jaar nog naar ze geweest in Paradiso hihi

4 likes

Nee joh, echt waar? Ik zat nog te twijfelen, als een soort nostalgische bijenkomst ofzo, maar ben toch niet gegaan. Hoe was het??? Volg ze eigenlijk sinds 2009 helemaal niet meer!

Oooh yes tnx, wat een mooie subtiele makeup heeft ze hier!

Maar de lippies waar het om ging, daar is toch wel wat aan veranderd zo te zien. Zeker die bovenlip

2 likes

Ja het was heeel nostalgisch. Muziek natuurlijk totaal anders, maar wel leuk om ze van zo dichtbij mee te maken. En ze sloten af met Durch den Monsun dus dat was wel genieten :star_struck:

1 like

omg

Wat poepig dat ze dat deden aan het einde. Hoe klonk dat dan met zijn stem? Ik vond alles in de hmh toen al zo anders klinken dan hoe het klonk op het eerste album, vooral durch den monsun maar ook rette mich bijvoorbeeld. Oooh ik krijg nu zin om te luisteren :dancer:

Er is me niet iets specifieks opgevallen of zo! Was redelijk weer aan het fangirlen hahaha

1 like

jongens help me even!

ik vind Shawn Mendes dus super veel op een acteur lijken. Ik dacht serieus toen ik voor het eerst een foto van Shawn zag, dat het de betreffende acteur was haha, maar ik kwam er later dus pas achter dat hij zanger is… lol

maar, dus… weet iemand wie ik bedoel? op deze foto’s lijkt hij het meest op degene die ik bedoel haha https://assets.teenvogue.com/photos/5abe423b6d36ed439687854e/master/pass/GettyImages-877173036.jpg
https://www.famousbirthdays.com/faces/mendes-shawn-image.jpg

nouja, voor de echte Shawn Mendes kenners is dat misschien lastig omdat jullie echt zijn gezicht koppelen aan zijn naam. Voor mij is hij ‘nieuw’

edit: oke lol ik weet niet hoe foto’s toevoegen werkt haha

Een jonge Milo Ventimiglia misschien?

oeh lijkt die ook wel op ja! maar die bedoel ik niet, ik ga eens bedenken in welke films die jongen speelt.

@anon68622085 nee bedoel ik niet!