Nou ja, als je op haar profiel kijkt zie je wel foto’s met Bill Clinton. Het lijkt me geen spookaccount? Die vrouw lijkt (gedeeltelijk) Nederlands te zijn, misschien is ze wel groot fan of kennen ze elkaar stiekem.
Bill Clinton is sowieso een hartelijke man die daar de tijd voor neemt. Hij was een aantal jaar terug op bezoek bij mijn bijbaan en ging iedereen de hand schudden, van managers tot receptionisten en de student medewerkers om het zo maar te zeggen. Helaas een jaar voor ik er werkte . Probeer ermee te zeggen dat als die vrouw haar al herkende en een korte opmerking erover maakte dat het me niet verbaasd dat ie even een praatje met onze glennie wilde maken.
Wat leuk dat hij daar de tijd voor neemt haha
Haha ik had eerst een poos afgewacht op Egf voor ik erover ging posten maar het leek me ‘veilig’, maar you never knowww. Ze hebben het nu nog over zijn bezoek trouwens.
Geen spookaccount zou ik zeggen idd! Ik had gekeken en ze leek me getrouwd met een Nederlandse man? Maar foto’s met Bill Clinton had ik niet gezien! Nu wel inderdaad.
Lijkt me knap als ze haar echt alleen van die auditie heeft herkend maar misschien als ze in NL woont dat ze haar dan toch wel al kende van tv ofzo? Of gewoon hele goede gezichtsherkenning skills haha!
Hij is (toen?) ook eens bij mij vroegere baan geweest en was toen ook enorm vriendelijk en vooral rustig terwijl mensen om hem heen totaal hysterisch deden. Maarja het is mij toen al opgevallen dat de buitenlandse ‘echt bekende’ gasten 1000x normaler deden nederlandse b-acteurs gratis appeltaart eisen omdat ik ze toch wel moet herkennen van tv
Vind het wel raar dat ze Bill zegt, het is niet haar buurman. Zeg dan Bill Clinton of mr Clinton?
Billieeee
BillieBoi
Haha ik heb dat juist niet! Was daarom wel sceptisch ook maar dan kan het toch wel
Zag dit ook nog voorbijkomen
Wel goed dat ze niet luisteren naar zulk soort verzoeken, ja balen voor haar privacy maar noodgeval is noodgeval
Wag heftig dit. Ook dat ze gewoon met haar drugsvrienden gaat feesten. Damn…
Dit vind ik ook treurig. Waarom jezelf helemaal verbouwen?
Hij stelt wel prioriteiten in ieder geval
Pff meth ook echt, heftig man.
Jezus wat een artikel!
En come on Britt Scholte is 21… Enzo en Dee ook zoiets?
Ik noem dat eerder “op dit moment even geen verkering” ipv vrijgezel.
Haha ja oké je hebt gelijk.
Maar om haar nou “begeerlijke vrijgezel” te noemen vind ik ook weer overdreven. Daarbij zie ik meer iemand als George Clooney of Leonardo DiCaprio voor me zegmaar.
Heftig! Zal nog wel iets anders geweest zijn ook want Narcan wordt normaal gezien gebruikt voor opiaten en dat is meth niet.
EDIT: oh hah ik lees nu pas het artikel, staat er gewoon in

Dit vind ik ook treurig. Waarom jezelf helemaal verbouwen?
https://www.telegraaf.nl/entertainment/2356990/michael-van-der-plas-naar-plastisch-chirurg
en waarom een reclame voor Cruella vermommen als krantenartikel