En Jace blijft zo rustig. Geeft al aan wat voor gezeik hij normaal meemaakt als hij bij haar is.
Nou de scene is net geweest. Bizar dat Jenelle het een goed idee vindt om eerst de politie te bellen, vervolgens hem te achtervolgen naar zijn huis en per ongeluk tegen zijn brievenbus aan rijden MET JACE?!? Zelfs die man van haar zegt dat je geen mensen moet gaan volgen haha.
En inderdaad hoe rustig Jace blijft, kind is fucked up voor de rest van zijn leven. Zo sneu
Is dit al op tv??
Volgens mij niet, heb het gedownload Sorry!
https://www.rtlnieuws.nl/rtlboulevard/gaat-demi-lovato-britney-spears-achterna
Komt Olcay weer aan met haar âik zag haar 7 weken geleden en toen was ze op zoek naar haar manager en had ze haast en toen dacht ik al dit gaat niet goedâ. Ik zie het verband niet helemaal maar goed.
Verder wel âinteressantâ vraagstuk of het zou gaan om een bewuste of perongeluke overdosis
Oeh waar? Ik kan hem nog niet vinden op w.atch.s.eries
Hij staat onder season 8 episode 30
ik zou zeggen per ongeluk omdat ze met vrienden was. Als ze zelfmoord wilde plegen denk ik dat ze dat in haar eentje zou doen. Maar nu speculeer ik natuurlijk
Weet niet of je m al hebt gevonden? Maar wij hebben een apparaatje die automatisch zelf de series steeds online zoekt, dus ik weet niet waar vandaan hij is gedownload. Dubbel sorry haha.
Haha helaas zeg je ook nog
Nou dit was ook zoiets ja. Dat dat hele team hiervan dacht 'Ja dit is nou leuk â kan ik me nog steeds niet voorstellen.
Was het nou nog Engels geweest, dan was het deuntje nog wel geinig geweest maar die tekstâŚ
Alle pijlen klaar om los te gaan
Maar waarom wil je Gasolina
Mooie jongen nog zo groen
Je bent niet echt mij stijl dus stop nu maar
Ja meid stop maar
Klinkt nog steeds als een K3 liedje, maar dan met een wat spannendere clip.
Volgens mij hadden ze zelf wel verwacht dat het zou aanslaan. Ze had namelijk een heel album in de planning, maar die is nooit uitgekomen omdat Gasolina zoân flop was.
Wat doet zij tegenwoordig eigenlijk?
https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/film/artikel/4309646/de-eerste-beelden-docu-over-paul-walker-zijn-hartverscheurend Er komt een docu over Paul Walker. Denk dat ik wel een traantje ga laten als ik deze trailer zo zie. Ik vond het echt erg toen ik het nieuws toen hoorde.
Ik was ook altijd een beetje verliefd op hem + Ik ben wel fan van de Fast & Furious films.
Geloof er idd niks van. Ze ziet er heel anders uit, zou haar niet herkennen. Niet dat ik dat zou willen want , vind haar schijt irritant
Daddy deed het beter sorry Josje.
Ik zeg: een dotannetje ââď¸