EGF Boulevard

Haha nee zo bedoel ik het niet, maar hoe zij de tour begon en hoe ze er nu uitziet is zo’n groot verschil? Ik geloof zelf niet dat dit gewoon gewichtstoename of een opgeblazen buik is. Maar no one agrees dus of 1) het is niet waar en ik verlaat stilletjes dit topic 2) beyonce eet elke avond macdonalds en doet of ze zwanger is voor de kaartverkoop, al snap ik niet hoe dit extra kaarten zou verkopen maar afijn 3) over een paar maanden is er een baby en dan kom ik hier terug en roep heel hard HA I told yah so met een passend gifje

Ondertussen moet ik wel lachen om het berichtje van @WilderMind. Poor Piet, hoop dat hij er snel bovenop komt.

2 likes

Zombie boy heeft zelfmoord gepleegd. Weet niet of jullie hem kennen maar ik was echt gefascineerd door die gast

Oh wow schrik Van dat nieuws over zombie boy , Rick genest heet hij trouwens

Zijn carrière ging echt goed

Zo zie je maar as always, de buitenkant en beelden en verhalen zeggen niets maar dan ook niets over de gemoedsstand van een persoon

3 likes

Omg mijn vriend maakt een niet zo handige opmerking
Ik appte hem over zijn dood omdat mijn vriend hem een hele Coole gast vond. Appt hij “meen je niet, wat erg”
En een paar seconden later “ohhh voor niets al die uren en die pijn geleden voor zijn tattoos”

:neutral_face:

2 likes

Toen het nieuws naar buiten kwam dat Rick Genest zelfmoord had gepleegd las ik op internet ook enkele berichten in de trant van "je moet ook wel heel depressief zijn als je je lichaam zo vol laat tatoeëren’. Is het nog steeds geen common sense dat werkelijk iedereen een depressie kan hebben ongeacht je een alternatievere lifestyle aanhoudt en bulkt van het geld of niet.

14 likes

Vond t mooi aan hem dat hij zo zichzelf bleef in een mainstream wereld zoals deze

1 like

Ok, dat wist ik niet. Wie weet maakt ze het wel bekend op de cover van Vogue in september :smirk:.

2 likes

Ik weet niet of ik het hier moet posten of in het youtubers topic, maar ik denk dat er iets gaande is tussen Jessie Jazz en Kaj Gorgels! Zou me niets verbazen als zij binnenkort een relatie hebben.

1 like

Dat denk ik ook! En vind ze allebei echt leuk, en we kennen ze natuurlijk niet echt maar ze lijken me ook goed bij elkaar te passen.

Oh damn wtf.

Rick Genest - Zombie boy zijn dood zou geen zelfmoord maar een ongeluk zijn volgens zijn familie.

1 like

Ik weet echt niet wat ik hiervan moet vinden (wat ze er over zegt, niet dat haar voorouders dat waren. )

1 like

Ik bedoel niet het feit dat haar voorouders dat waren. Maar wat ze er verder over zegt. Dat ze daarom een tweeling heeft gekregen etc.

Beyoncé lijkt me ook niet de persoon die gewoon plat zou zeggen: Ja da’s kut maarja je ken er niet zo veel mee hè?

8 likes

oh… =(
waar heb je dit vandaan?

Zijn familie heeft gereageerd op de zelfmoordspeculaties en heeft ook lady gaga gevraagd om haar tweet te wijzigen. Ze heeft die nu verwijderd en een nieuwe geplaatst uit respect. Hij zou van zijn balkon gevallen zijn.

wow… : (

Ik vind het zweverige bullshit, maar als zij blij is met die verklaring moet ze dat vooral denken.

1 like

Zo leuk :grinning:

21 likes

Ik dacht het al! Sinds het er hier een keer over ging heeft ze geen enkele foto van haar lichaam meer op instagram gezet, alleen maar hoofd-foto’s of foto’s van andere dingen. Wat leuk voor ze, ik vind hen echt een leuk stel :slight_smile:

2 likes