ik dacht het ook al, nadat ik de foto’s van hun zag op vakantie na de bruiloft van Meghan en Harry. Ze had al een (in mijn ogen) typisch beginnend zwangerschapsbuik. Maar toen keek ik naar mijn eigen buik en dacht: omg howth, dat mag je dus niet hardop zeggen. kan ook zijn dat ze is aangekomen.
Oh jaaa toen twijfelde ik ook al inderdaad, omdat zij zo uber slank is normaal gesproken. Super leuk voor ze!
Ik weet niet of dit al geplaatst is en ik kan geen teen mom topic vinden. Maar check dit
Kailyn en Bri hebben een dikke ruzie. Bri spoort echt niet.
Jaaa indd! Ik kon het echt nergens vinden
Die Brianna is gewoon echt niet goed. Die zus en moeder ook niet hoor. Damn. Zou MTV spijt hebben dat ze haar hebben toegevoegd of zouden ze hier alleen maar blij mee zijn voor de kijkcijfers?
Ja die is helemaal niet goed hoor! Rare kerel.
Maar de boodschap van de eerste seizoenen van MTV was goed. Kijk uit met onveilige seks want… Nu is het gewoon scoren met gekkies. Ik snap wel dat er meiden tussenzitten die er eigenlijk niet meer mee geassocieerd willen worden. Maar het is gewoon hun inkomen natuurlijk.
Mijn god dat geschreeuw.
Mooi dat Brit even Kail aan haar haren om ver trok. Iedereen geeft hier af op Briana maar Kail is echt niet zo onschuldig als ze zich voor doet. Ze had al voor de reünie bekend gemaakt dat er waarschijnlijk klappen zouden vallen vanuit haar kant als het aan haar lag. Ze inmiddels heel veel van haar vriendinnen kwijt omdat ze weer terug samen is met baby daddy 3 die ze zelf beschuldigde van huiselijkgeweld onder andere en dat meedeelde aan verschillende media outlets . Maar nu dus Briana daar voor de schuld geeft omdat ze in een opmerking er iets over gezegd had toen ze begin dit jaar nog aan het bekvechten waren online over Javi.
Ze zat in 16 and pregnant weet niet meer welk seizoen. En erna in teen mom 3 en uit eindelijk jaren later gevraagd werd om deel te nemen aan teen mom 2.
Ik denk dat Kail net zo gek is, maar het ‘slimmer’ speelt. Minder op camera bepaalde uitspraken doen, de ‘onschuld’ uithangen etc.
Neemt niet weg dat ik Brianna echt vreselijk vind. Ook hoe ze zich profileert in dit filmpje. Je kinderen gaan dit ook ooit zien. Stoerdoenerij. (Is dat een woord??)
Ja heel geniepig! En ook typisch dat elke keer als één van haar baby daddy’s nieuwe vriendin heeft ze heel jaloers bitter gedraagt maar ondertussen echt die baby daddy niet meer terug wil op Chris de laatste na dan want dat is haar ware liefde . Ik denk dat dat laatste voor iedereen wel op gaat. Ze hebben allemaal dingen in de serie of online gedaan waarbij ze zich af moeten vragen of dat leuk voor hun kinderen is?!
Was ook maar van korte duur hoor één seizoen hahah. Ik vond het zelf wel leuk en jammer dat het stopte.
Zeker waar!
Ja voor MTV is het nu makkelijk scoren maar ik denk dat ze er beter gewoon mee kunnen kappen. Met 16 en pregnant hadden ze echt een hit met een boodschap. Nu moeten ze die mensen geen opstapje meer geven om nog gekker te doen. Echt zonde.
Ik heb altijd een zwak voor haar en Scott gehad haha
Dat denk ik ook, als zij wilt is hij zo weer terug.
die Younes had vorige maand ook nog best lullig gereageerd op een foto van Kourtney zag ik in dat artikel (tenzij het een grap was)
But(t) true
Heb hetzelfde, vond ze zo leuk samen