EGF Boulevard

Misschien gaat dit een beetje ver hoor maar als ik die meiden was zou ik mij echt afvragen of mijn vader dan misschien ook zo ooit over een vriendin van mij heeft gedacht, zou dat echt niet chill vinden.

5 likes

Vind het maar een enge smerige bedoening.

Is Yolanthe oooooooit samen met Wesley? Je ziet haar alleen maar samen met haar zoontje heel veel reizen en werken, maar je ziet hem nooit.

3 likes

Jaaaa dit! Ik vind het echt bizar, hoelang zal het standhouden…?

Bij Yolanthe haar zoontje krijg ik echt het idee dat hij zich al veel ouder voordoet dan hij is. Misschien komt dat door de foto’s of omdat hij al kan zwemmen. Maar komt raar over bij mij.

“Ook het feit dat haar man amper op haar Instagram te zien is, is een bewuste keuze. “Wij hebben twee jaar geleden besloten dat ik mijn Instagram zou gebruiken als platform voor mijzelf en mijn werk, waaronder fashion, mijn boetiek en alles wat er in mijn leven gebeurt. Bewust los van Wesley, omdat ik al zo vaak als voetbalvrouw werd neergezet”, aldus de it-girl in het weekblad.”

1 like

Nou ja, niet per se dat hij zich zelf ouder voor doet want een kind van 2 kan zichzelf moeilijk een imago aanmeten. Maar ik vind hem echt buitenaards. Zo ongelooflijk bizar perfect ziet dat jong eruit.

8 likes

Sowieso leest Wesley mee! Hiiiii Wes!

21 likes

Ik zag net dat het alweer uit is met de vriend van Fien Vermeulen (Q-music). Was best kort.

Niemand die haar kent waarschijnlijk dus niemand vind dit interessant Hahahah

3 likes

Ik vind fien en igmar heel leuk samen.

3 likes

Ik mag het misschien niet in het openbaar zeggen maar ik denk soms dat hij wellicht op mannen valt? Maar dat gerucht schijnt er van haar ook te gaan, dat ze op vrouwen valt

Haha ja tussen het trainen door stiekem steeds het forum lezen, hij zal wel blij zijn dat het roze egf niet meer bestaat.

14 likes

Jaaa! En Mattie vind ik dan weer heel goed bij Marieke Elsinga passen

6 likes

Daarover gesproken: ik snap eccchhtt niet waarom Marieke de ochtendshow gaat doen op Q? Ze gaat het ook 5 dagen in de week doen en dan moet je zo teringvroeg op dat je amper tijd hebt voor andere dingen? Ik dacht juist dat ze het bij de radio wel had gezien? Klinkt misschien gek maar: ze is toch beter dan dat?

Ik denk dat dit een hele goede kans is voor haar.

Bij Marieke heb ik het idee dat ze alleen maar werkt. Dus na q zal ze wel gaan slapen en dan erna RTL boulevard gaan doen.
Alleen zal ze dan geen Adam zoekt Eva vips meer kunnen doen. Of q moet flexibel zijn.

2 likes

Maar dj op de radio is toch een stap terug? Toch niet een stap verder in je carrière? Radio heeft ze al gedaan?

Maar hoezo is radio dj een stap terug?
En misschien is het voor haar belangrijker dat ze doet wat ze leuk vindt?

7 likes

Huh hoezo is radio minder dan tv?

8 likes

Ja dat denk ik altijd hahaha. Niet dus?

Als ze bij een lokale omroep zou gaan werken wel denk ik, maar Q is wel een grote zender he, zij hangt ook gewoon vol met dr kop in een bushokje en iedereen herkent je.

2 likes