De instagrams van zowel die vader als die nieuwe vriendin staan nu op privé.
Maar ik denk dat niet reageren ook zal worden opgevat als een (negatieve) reactie. Ik ken ze verder niet en weet ook niet wat hun imago is, maar als ze bekend staan als als hechte familie zou ik juist alle drama achter de schermen houden.
Ik denk juist dat als ze niet hadden geliked/gereageerd er dan daar op was gefocused. Maar volgens mij volgen die meiden haar niet op instagram.
Hahahaha shit.
En dan straks nog een tweede leg en dan het eerste kind vernoemen naar de overleden moeder. Zo gaat dat in sommige kringen.
Het leeftijdsverschil is misschien raar maar doet me weinig. Dat die man een jaar na het overlijden van zijn vrouw een nieuwe relatie heeft, dat is zijn goed recht. Ook hij mag gelukkig zijn, en iedereen heeft nou eenmaal een verschillende lengte van een rouwperiode.
Ik snap alleen echt niet dat je een relatie begint met een fangirl van de band van je dochters. Die meid is helemaal geobsedeerd door jouw kinderen?!
Ik vind het de laatste tijd ook echt een overload aan Emma + baby op zijn instagram. Vraag me nu ook af waarom ik hem nog volg
Hahaha, ik weet niet. Ik vind haar niet per se raar, maar op basis van zijn instagram (ik volg haar niet) vind ik haar wel echt een type dat 24/7 bij haar baby is. En alleen maar over haar baby kan praten
Ja oke, dat zie ik mezelf ook niet snel doen nee
Zijn ex Lillie is ook zwanger.
dat je straks een half-zusje krijgt van een superfan.
maar veel plezier ermee!
Ik vind het zelf heel refreshing als je van een beroepsmuzikant hoort dat hij sowieso nooit een relatie aanging met een fan omdat het bij beiden die relatie vaak aangaan met de verkeerde intenties. Ook niet gewoon een keer eenmalige sex. Dat de relatie vanaf het begin niet gelijkwaardig is omdat die fan je automatisch op een voetstuk plaatst waardoor die persoon misschien eerder geneigd is over bepaalde grenzen te gaan alleen omdat je bekend bent.
Omg echt?! Ik heb haar een tijd geleden ontvolgd maar ga meteen kijken op insta haha.
Zo, die meid is inderdaad wel echt… fan.
Aparte situatie hoor. Alle factoren bij elkaar maken het net even too much.
Vind het ook nogal vreemd… Maar wie van die drie zou Janine zijn?
Volgens mij zeiden ze net bij sbs dat het die ene met de spijkerbroek is (rechts)
Ik was per toeval een keer verzeild geraakt op een O’Gene concert en zat ook nog eens op de tweede rij, maar we zaten dus middenin de hele heftige fans die cadeau mee hebben en die meiden op hun achtergrond hebben en telefoonhoesjes ervan etc., en ik heb het niet over meiden van 13/14 maar van 20 t/m 25 ofzo. Was echt verbaasd over de heftigheid daarvan? Benieuwd of ze er tussen zat
haar vriend is even oud als haar ouders gok ik zo.
Mijn vader zou dit echt niet trekken
Misschien nog wel ouder zelfs gezien het 35-jarig leeftijdsverschil.