EGF Boulevard

Ik verdwijn maar weer in mijn bunker dan.

2 likes

Ja, ze hebben elkaar ontmoet op een filmset schijnt. Maar het was van Ashley überhaupt niet bekend dat ze op vrouwen viel, als ze zo’n PR ding doen is dat eerder om te voorkomen dat hun seksualiteit naar buiten komt (zoals met Robert Pattinson en Kristen Stewart toen).

Het kan hoor, en ze zullen het vast eerder groen licht hebben gegeven om naar buiten te laten komen vanwege de film, maar het lijkt me stug dat het puur PR is. Dan zouden ze haar eerder aan een man hebben gekoppeld lijkt me

Ze zijn in april volgens mij ook al een keer hand in hand gespot. Lijkt mij dat als het een PR stunt is ze vanaf toen vaker samen zouden zijn gespot.

Ik dacht dat deze relatie al out in the open was, heb er indd een tijd geleden al wat over gelezen. Volgens mij is Cara al tijden openlijk bi en ik vind het eigenlijk wel mooi dat er geen grote “comming out” van gemaakt hoeft te worden maar dat ze nu dan gewoon een relatie hebben. Vind ze ook schattig samen!

4 likes

Ik zou persoonlijk radio veel chiller vinden. Lijkt me vreselijk elke dag uren in de make-up en haar en kledingstyling. Brrrr

3 likes

Heel veel sterkte met het wennen :rose:! Hopelijk kan je het goed verwerken.

41 likes

Ja is dat echt zo dat het een PR stunt was van Robert en Kristen? Ik weet wel dat Kristen nu een relatie heeft met een vrouw maar Robert toch niet met een man?

Ik denk niet dat het een stunt was he? Of bedoel is de zin over biseksualiteit niet voor mij bedoeld?

Ah ok!

Nee dat is ook wel zo. Ik had een tijdje terug ergens gelezen/gehoord dat zij nooit écht samen zijn geweest en dat was bij me blijven hangen (zal wel blind gossip zijn geweest) en dit wel echt voor promo was maar ik kan dat nu ook niet meer terug vinden. Ze kan ook heel goed bi zijn idd

iig vind ik het heel leuk van Cara en Ashley haha sorry voor het aanwakkeren van deze discussie

2 likes

“En zijn drie jaar oudere vrouw”. Hebben ze niks interessanters te vertellen dan haar leeftijd? Drie jaar ouder, jeetje

7 likes

Ik snap sowieso nooit zo goed waarom leeftijd genoemd wordt in mediaberichten.

3 likes

Ja klopt, bedacht ik me ook, maar dat ziet er wel wat meer casual uit.

Dit moet toch bewerkt zijn? Het ziet er echt vreemd uit…

Wtf.

Lelllllik!

:scream::scream::scream:

Haha ja die billen zijn zéker bewerkt, maar de foto niet (vrees ik).

11 likes

Hahaha jezus

zonde :frowning: