Geloof me, je wil Rosanna niet volgen . Ik kan zo even geen voorbeelden bedenken wat ze deed maar heel de dag foto’s in haar story met zinnen als ‘Haters geven me alleen maar meer aandacht’ ‘haters keep haring’ blabla en zo nog meer. Om nog niet te beginnen over haar lippen.
Die twee zijn ook nooit uit elkaar geweest. Ze wonen in de buurt van mijn werk en zie ze vaak samen. Die troela is wel vet arrogant trouwens. Denkt echt dat ze speciaal is en wil ook zo behandeld worden.
Ik was een artikel aan het lezen over Justin Bieber die een leren jasje draagt van een Nederlandse kunstenares en klikte toen door naar haar Instagram. Dit is wel echt next level lipfiller.
Lijkt net of ze iets heel vies ruikt.
Ziet er bijna pijnlijk uit joh? Blij als deze trend over een aantal jaar voorbij is, goedkope bende
Ik dacht dat Gert met Karen was maar dat is blijkbaar al heeeel lang over.
Ja joh, Josje kwam nog tussendoor en nu is ie weer bij zijn ex geloof ik
Dat is inderdaad denk het ergste aan deze cosmetische ingrepen/chirurgie. Het is allemaal behoorlijk definitief of laat in ieder geval zijn sporen achter, terwijl het trends zijn. Over twee jaar is naturel denk ik weer helemaal hip.
Lossen die fillers niet helemaal op binnen een aantal jaar?
Oh wauw! Vooral die tweede foto vind ik bijzonder, je ziet gewoon een hele opvulling(duh?) zitten boven haar lip?
Ja echt he, superlelijk. Boven haar lip is het ook opgevuld.
Denk inderdaad dat het een trend is, net als mega grote, ronde opgeblazen borsten in de nineties.
Dat zeggen ze van wel, maar als je zo excessief veel ervan gebruikt kan ik met niet voorstellen dat het helemaal verdwijnt en geen schade achterlaat in je gezicht…
Lil kleine is verloofd
https://www.show.nl/top-nieuws/2018/video-lil-kleine-gaat-trouwen-met-jaimie/
Gelukkig voor hem betekent trouwen niet dat je niet meer buiten de pot kunt piesen.
Haha sorry ik klink echt zuur maar ik vind deze figuren zo erg gericht op status en uiterlijk vertoon dat ik hier helemaal niets mee kan.
Ik wilde net posten dat ik het aanzoek in de instastories van Koen Kardashian zag. Echt vreemd hoor dat je iemand ten huwelijk vraagt en de wereld live op de hoogte is.
Zijn vriendin is blijkbaar jarig en ze houden een of andere crazy ‘verjaardagsvakantie’.
ZIj was gisteren heel even in beeld bij die talkshow M. Geen idee wat ze zij ik kon alleen maar naar die lippen kijken. Zoiets moet toch ook niet fijn voelen?
Ja dit vond ik ook raar! Ik zag het in de instastory van Kiana (die vriendin van Monica), en daarna pas bij hem zelf op insta… Ook iedereen op het filmpje staat met z’n telefoon in de hand😅
O ja, dat is ook al zo’n type dat denkt dat je met veel geld klasse kunt kopen.
Eerder Lip van Delft
Maar dan die botox lippen en deze tekst erbij.
Dan maak je best toffe kunst in een eigen stijl maar ben je zelf een postergirl voor de standaard it girl look.
Zag ‘m ook al op insta staan, en op het laatst hoor je iemand kei hard roepen “daar moet op gesnoven worden!” Haha oepssss