Moest even een hoop bijlezen!
Die Lilie Lexie (van Gaz & Stephen Bear) die heeft ook een hoop aan haar hoofd laten sleutelen! Vond haar juist best wel leuk, nu ook zo’n doos
Die kon niet stoppen met bleiten in ex on the beach.
Dat is ook zo ja haha. Erger was nog dat ze precies zelfde gedrag en gejank vertoonde bij Big Brother toen Stephen Bear daar was. Goede smaak in mannen
Huh heeft die Lilie Lexie met beiden exen van Charlotte gehad haha???
Eerst waren Gary en Char samen. Dan was het uit en had hij Lillie. Vervolgens waren Char en Gaz weer samen. Ging het uit omdat hij haar bedrogen had in EOTB terwijl ze die zwangerschap had.
In datzelfde seizoen van EOTB hoopte Lillie op een verzoening met Gaz. Maar daar kwam niks uit dus had ze Bear, met hem was ze een paar maanden samen.
Tijdens de opnames van Just tattoo of us werden Char en Bear verliefd en toen was de cirkel rond.
Hahaha wauw wat een verhaal!
Mooi idd
Moet zeggen dat ik het verhaal van Black Chyna, Tyga, Kylie Jenner & Rob Kardashian ook bijzonder vind. En dat van Lil Wayne, Nivea, The Dream & Christina Millian ook! My word…
Ik kan dit soort dingen echt niet bijhouden
Maar als het dan zo uitgeschreven staat is het ook wel echt extra bizar!
En Future, Ciara, Joie Chavis, Bow WoW
OHJA! Lekker stel met z’n allen
@Daelyss @anon67544534
Mochten jullie de behoefte voelen om ze uit te schrijven… dan zou ik dat heeeelemaal niet vervelend vinden
Ciara en bow WoW waren samen. Ciara en bow WoW gaan uit elkaar en bow WoW krijgt een kind met Joie.
Ciara is verloofd met Future en krijgt er een kind mee. Future is ontrouw en het is gedaan. Paar jaar later daten Joie en Future en nu is bekend dat Joie een kind van Future verwacht.
Dus de kinderen van Joie, Ciara zijn op een rare manier aan elkaar gelinkt.
Hehehe
Nivea was verloofd met Lil Wayne en ze kregen een kindje. Paar maanden later relatie over en Lil Wayne trouwde met een van z’n andere baby mommas. Nivea trouwde binnen no-time met The Dream en ze kregen samen 3 kinderen. Eindigde in scheiding en The Dream trouwde met Christina Millian en zij kregen samen een kind. Dat eindigde ook in scheiding, Lil Wayne ondertussen ook weer gescheiden, en tot een tijdje terug waren Christina Millian & Lil Wayne aan t daten. (Als zij ook een kindje hadden gekregen was t helemaal rond geweest!)
@Flexican Ik vergeet trouwens dat na de divorce van The Dream, Nivea & Lil Wayne weer even samen waren!! En dat hij tijdens die relatie met TWEE andere vrouwen kids heeft gekregen
Dat broekje bedekt denk ik alleen haar spleet, normaal zit een broekje echt wel een stukje hoger en zit je navel weer op een normale plek.
Wow wtf moet echt 5x lezen voordat ik het begrijp hahaha, misschien dat een stamboom het minder ingewikkeld maakt hoe kom je er trouwens op om met de ex van je ex te gaan
Ohnee huh dat klopt niet aaaaaah veel te moeilijk dit voor mij haha
Dus die vent gaat dan met de ex van de ex van je eigen ex?
Hahahaha Ik ga echt stuk. Die bekende Amerikanen, man man man
En liefje