EGF Boulevard

Ik vind t zo nep dat ik het wel grappig vind. Snap niet dat mensen hier serieus op in kunnen gaan.

2 likes

Even geen vroeeeeem :’)

3 likes

Eerst dacht ik he gadverdamme. Maar ik hoop nu een andere kant van Famke Louise te gaan zien, misschien dat ze hartstikke leuk is als ze niet stoer doet met middelvingers!

5 likes

Corry Konings?! Wauw. GemĂȘleerd groepje weer :roll_eyes:

Op Nu.nl kon ik bij de headlines alles Corry Konings en Famke Louise laatste twee deelnemers
 zien en toen verwachtte ik eerst dat ze mee zouden doen aan dat ene programma waarbij een oud liedje door een jongere artiest in een nieuw jasje wordt gegoten. “Huilen is voor jou te laat” met Famke Louise of zo. :laughing:

7 likes

Of hoeren neuken nooit meer werken.

27 likes

Hahahahahhh

1 like

googlet
Helemaal vergeten dat dat nummer bestond. Kan ze die coveren met de andere Ronnie

5 likes

Dan zou ik sowieso kijken

Oooo meen je dit? Wat erg. Nou dan was m’n bericht wel ongepast.

Het kindje van Rachel Weisz en Daniel Craig is geboren. Het is een meisje. Vind hen een leuk koppel samen. Ben benieuwd naar de naam.

Was me even aan het verbazen over dat Rachel al 48 is. Niet eens per se over op die leeftijd moeder worden, maar wat ziet die vrouw er nog knap en jong uit!

1 like

image
OMG!!

75 likes

Omg bizar!!!1!

4 likes

Nou liever een tosti als nasi :woman_shrugging:t4:

14 likes

Dit zijn pas de echte roddels. Ben gewoon in shock.

5 likes

Wow heftig. 1x raden wat ik gisteren heb gegeten als avondeten.

3 likes

Domien is weer vrijgezel. Laatst hadden ze nog hun bruiloft uitgesteld maar er zou niets aan de hand zijn
 Ik kan me herinneren dat een aantal meiden hier al versierpogingen van Domein hebben meegemaakt, brace yourself dus

2 likes

Heftig na 11 jaar.

1 like

Jammer, maar ik vind het wel een mooie post. Het zal voor Domien wel een hele rare tijd worden, ook met z’n nieuwe baan enzo