EGF Boulevard

Achja. Mattie zijn ex had ook meer chemie met iemand anders.

38 likes

Sowieso, wat is radio? Ik ken alleen Spotify.

23 likes

:joy:

7 likes

Ik vind Mattie zo leuk hahahaha, was eerst ook #teamwietze maar heb Mattie vorig jaar ontmoet op een Halloweenfeestje van Q en hij heeft mijn moeder toen opgebeld nadat ik hem vertelde dat ze zo’n fan van hem was. Sindsdien vind ik hem echt een topgozer.

2 likes

Hmm ik lees op de Daily Mail dat veel mensen zeggen dat Stormi sowieso ouder is dan 6 maanden. Wat denken jullie? Ik heb er zelf namelijk geen verstand van maar als ik haar vergelijk met mijn neefje die ook 6 maanden is vind ik het best een verschil. Lees vooral dat ze denken dat ze 8/9 maanden oud is. Vraag me dan alleen af waarom ze hierover zou liegen?

Ook vind ik haar dus echt op Tyga lijken en totaal niet op Travis :thinking:

1 like

@Diamonds beetje onzin. Collega van mij heeft ook echt een reus als kind, lijkt wel 2 ipv 9 maanden. Het gebeurt soms.

2 likes

Ja oké das waar!

Ik vind het zelf wel meevallen. Sommige kinderen zijn nou eenmaal wat groter.

Ja en ook omdat ze al dingen zou doen of bewegingen maakt die normaal pas na 8/9 maanden gebeuren. Maar ik ben echt een baby noob hahaha dus heb verder geen idee

Die loopt gewoon voor net als Serena’s baby, die gaan zo samen al naar school en Engels leren.

14 likes

Omdat het het meest entertainment is, kan ik iemand blij maken met boeken over the Kardashians. 1 is het boek van Khloe over haar revenge body en de ander volgens mij Kardashian Konferdensials ofzo, Aka geen zin om te lopen en het goed op te schrijven.

1 like

Lijkt me onzin. Kylie heeft zich tot de geboorte stil gehouden, denk niet dat die 2 of 3 maandjes dan nog uitmaken voor haar.

Behalve als het de vaderschap van het kind in twijfel kan trekken toch?
Of heeft Tyga uiteindelijk toch vaderschapstest gedaan?

1 like

Ja daar zou je me wel blij mee maken :grin: (voel me zo slecht dat ik dit zeg haha)

1 like

Sorry @traveljunkie heeft mij al prive een bericht hierover gestuurd. Anders had je het gemogen.

Ik ben echt fan van de Kardashians, sorry jongens :sweat_smile:. Ben blij dat er na dit seizoen nog één komt. En ik ben benieuwd of de situatie tussen Khloe en Tristan ook nog wordt besproken in dit seizoen.

2 likes

Waar kijk je? Sinds E! uit Mn zenderpakket is geknikkerd kan ik t niet meer zien en ik mis het!

Ik google altijd op maandag naar de aflevering en dan kijk ik op van die shady sites. De laatste keer was het dailymotion. Waarschijnlijk heb ik nu allemaal virussen op m’n laptop :flushed:

1 like

Ventlyfe is ook een goede!

1 like

Ik moest hier echt heel hard om lachen (fout misschien, snap dat t schadelijk is voor haar “imago”)
https://www.ad.nl/show/slimste-mens-deelnemer-woest-om-nephuwelijk-met-jos-brech~adeb7de0/

2 likes