Maar dit betekent toch niet dat er iets gebeurd is toen hij 15 was? Want hij was toch eerst heel lang met Monica? Of begrijp ik je verkeerd hahah?
Nee maar je had bijvoorbeeld bij Celine Dion waarvan haar (inmiddels overleden man) ook al betrokken was voordat zij 18 werd en daar was best wel veels hit over.
Er zit nogal een verschil tussen 5/6 jaar ouder zoals in dit geval en 26 jaar zoals bij Celine Dion.
Zelfs als je op je 26e met iemand aan komt zetten die 26 jaar ouder is krijg je daar commentaar op. Laat staan als je onder de 18 bent.
Maar onder de 18 vind ik eerlijk gezegd 5 jaar leeftijdsverschil ook groot. Juist in de puberteit en adolescentie ontwikkel je je zo veel dat er emotioneel wat mij betreft nog geen gelijkheid is.
Overigens heb je wel gelijk dat wanneer een jonge man datet met een oudere vrouw die volgens de normen van de maatschappij nog wel aantrekkelijk is, dat er duidelijk ander commentaar op is.
Burt Reynolds is overleden.
Ja, zo iemand die in je hoofd het eeuwige leven had. Zag âm ook altijd nog zoalsâ toenâ voor me.
Eva Jinek is bevallen!
bijzondere naam welâŠ
Oh neeeeeee had ik nog niet eens aan gedacht.
ik vind het wel een leuke naam eigenlijk
Ik denk ook gelijk aan de kasten! Betekenis is wel mooi
Wat een afschuwelijke naam . Vind de tweede naam, Valentijn, daarentegen wel erg leuk.
Hij krijgt vast een broertje met de volgende naam: Billy Hemelvaart
Klippan Pinksteren
Die vind ik juist nog veel erger dan de kast. Echt een naam voor zoân studentje in een ballentent (het cafĂ©, niet de Ikea).
Straks als hij ouder is en bij de IKEA in SmĂ„land aan het spelen is. âPax wil graag opgehaald worden door zijn ouders bij SmĂ„landâ
Ja ik ken iemand die Valentijn heet en die is echt super aardig en normaal, dus daarom zal ik de naam wel leuk vinden. Maar snap jouw associatie ook wel ja
Ik moest gelijk denken aan Angelina Jolie. Ze heeft ook een zoon met de naam Pax. Maar spreek je het uit als paks of pex?
Lux en pax?
Ik heb in een gebouw gewoond dat zo heet! Ik dacht miss waren we wel buren, ooit.
Was ook mijn eerste gedachte
Utrecht? Dan woonde ik tegenover je!