En zij loopt met een enorme bos lavendel in haar handen richting het altaar, terwijl haar toekomstige schoonvader de huwelijksmars van Mendelssohn op het orgel zit te beuken.
Ondertussen steekt getuige Theo Hiddema nog een peuk op.
En zij loopt met een enorme bos lavendel in haar handen richting het altaar, terwijl haar toekomstige schoonvader de huwelijksmars van Mendelssohn op het orgel zit te beuken.
Ondertussen steekt getuige Theo Hiddema nog een peuk op.
Jeetje wat heeft zij voor duckface, ze ziet eruit als 50 met dat opgespoten hoofd
Zet ze nou een duckface op of zijn haar lippen โechtโ zo?
Ik was op haar insta even aan het kijken. Wat een charmante foto dit
Ze kijkt op elke foto zo dus denk dat het door de fillers kom
Ik snap best dat je sexy fotoโs op het internet wilt posten maar vanuit sommige hoeken begrijp ik het gewoon niet.
Dan is dit toch veel beter.
Bedoel je met kleine ventje haar zoon? Want zo vind ik het wel altijd lijken
Ik val in herhaling maar jeeezus wat maakt plastische chirurgie toch vaker oud dan jong.
Jaa ik gokte inderdaad op 22/23 want ze is ong. even oud als mijn zusje. Haha bah, het idee alleen al van mijn zusje met thierry
Ze komt wel uit een welgestelde familie dus denk niet dat ze links is :โ)
Ik kan me sowieso heel slecht voorstellen dat je het als vrouw trekt dat je verloofde allemaal seksistische onzin over vrouwen vertelt, tรฉnzij je er zelf ook in gelooft
Zakenvrouw? Nee joh, want die heeft vast een eigen mening en is niet van plan achter het aanrecht te gaan staan.
@Cauchi volgens mij stemde ze D66! Dat vertelde hij toch zo โโgekscherendโโ in de story ofzo, dat zijn meisje Pechtold aanhing.
Er staat toch ook in het persbericht dat ie met deze vrouw zich verloofd heeft โna twee jaar om elkaar heen draaienโ. Die zullen niet lang samen zijn, en waarschijnlijk ook niet lang samen blijven.
Dat is ze niet zelf heeft ze er onder gereageerd. Ze vond dit gewoon een leuke foto
Edit: heb het gevonden. โHet sprak haar aanโ ook zelfs.
Lilโ Kleine lijkt op die eerste foto echt heel erg op een vriend van me.
Ik ben helemaal terug gescrold naar 2013 en daar had ze die lippen ook al. Ik vind haar overigens echt niet mooi, maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk.
Wow zo dom maar voor een moment dat ik dus echt dat die rechterfotoโs een ingezoomde versie van de linkerfoto waren
Hahha had best gekund