EGF Boulevard

Ik vind haar echt net een karikatuur. Vooral op deze foto lijkt de vorm van haar gezicht zo gek…

4 likes

“Dit is wie wij echt zijn”. :roflmao:

8 likes

Twijfelde of ik hier er iets van ging zeggen haha, zag het al voorbij komen op IG. Maar goed ik vind haar mond altijd raar. Zo zonde.

2 likes

Hij was toch op haar gevallen omdat ze het op politiek vlak niet met hem eens was ofzo?

Precies Jane Fonda.

Wat een lelijke foto! En dan heb ik het nog niet eens over haar lippen.

Woow in het geschat worden had ik het erover dat ik volgens mij nooit mensen ouder schat, maar nu zie ik dat het wel kan. Is die Jamie Vaes 23? :flushed: Als je ze zeggen dat ze 36 was had ik het ook geloofd eigenlijk; dan zou ik wel zeggen dat ze er goed uitzag voor 36, maar dan nog :redface:

2 likes

ze is volgens mij 29!

1 like

Het stel leerde elkaar kennen toen Jorik vijftien was en Jaimie twintig. Zij deed zijn styling en ze werden dikke maatjes. Ze zochten elkaar steeds vaker op en de vonk sloeg over. Kleine: “Toen ik vijftien was, zei ik al dat ik ooit met haar zou trouwen. Ik zweer het. De aanhouder wint.”

Als het andersom was dan denk ik dat er meer gezeik hierover was geweest.

8 likes

Maar dit betekent toch niet dat er iets gebeurd is toen hij 15 was? Want hij was toch eerst heel lang met Monica? Of begrijp ik je verkeerd hahah?

Nee maar je had bijvoorbeeld bij Celine Dion waarvan haar (inmiddels overleden man) ook al betrokken was voordat zij 18 werd en daar was best wel veels hit over.

Er zit nogal een verschil tussen 5/6 jaar ouder zoals in dit geval en 26 jaar zoals bij Celine Dion.
Zelfs als je op je 26e met iemand aan komt zetten die 26 jaar ouder is krijg je daar commentaar op. Laat staan als je onder de 18 bent.

Maar onder de 18 vind ik eerlijk gezegd 5 jaar leeftijdsverschil ook groot. Juist in de puberteit en adolescentie ontwikkel je je zo veel dat er emotioneel wat mij betreft nog geen gelijkheid is.

Overigens heb je wel gelijk dat wanneer een jonge man datet met een oudere vrouw die volgens de normen van de maatschappij nog wel aantrekkelijk is, dat er duidelijk ander commentaar op is.

1 like

Ja, dat vind ik ook altijd zo’n gek gezicht. Hier nog een recent voorbeeld daarvan.

1 like

Burt Reynolds is overleden.

Ja, zo iemand die in je hoofd het eeuwige leven had. Zag ‘m ook altijd nog zoals’ toen’ voor me.

1 like

Eva Jinek is bevallen!

bijzondere naam wel…

16 likes

Oh neeeeeee had ik nog niet eens aan gedacht. :face_with_hand_over_mouth:

ik vind het wel een leuke naam eigenlijk

Ik denk ook gelijk aan de kasten! Betekenis is wel mooi

Wat een afschuwelijke naam :sweat_smile:. Vind de tweede naam, Valentijn, daarentegen wel erg leuk.