Kangaroeën is goed voor kleine baby’s, door het huid-huidcontact krijg je allemaal hechting enzo en doordat ze je hartslag voelen worden ze rustig, en je lichaamstemperatuur houdt ze warm.
O ja dat feitje was ik even vergeten. Maar denk dat hij ook wel graag z’n fit body wil laten zien.
Dat hondje dan!! Lief.
Ariana neemt een tijdje rust. Ik vind het zo ontzettend zielig voor dr ze heeft zoveel meegemaakt.
Jessica Simpson is zwanger (bron: Instagram).
Verbaasd me dat dit nu pas is gebeurd. Ik vroeg me sowieso al af hoe zij nog agent kon zijn. Als zij je komt arresteren zou toch raar zijn?
ze was toch enkel nog woordvoerder? ik vind het wel sneu voor haar dat het blijkbaar niet haar eigen keuze was.
Wat een rare navel
Ik vond Ellie ook juist een goed boegbeeld. Vrouw, lesbisch, integer, daadkrachtig maar ook in voor een geintje wanneer dat kont Meer inclusive kan je het niet hebben. Geen popo maar een mens van vlees en bloed.
Ik vind het ergens wel een opbeurend idee dat er zoveel liefdes van je leven kunnen zijn dat je je kan permitteren om de drie weken een andere te nemen. Geeft hoop.
Toen ik 14 was had ik ook elke week een nieuwe liefde van m’n leven, hij is 31…
Om Bianca del Rio (aangepast, want dan past t beter) te quoten:
Youth fades, DUMB IS FOREVER
#jesuisellie
Maar waarom drie keer zeggen dat je zwanger bent… wat maakt dat uit?
Ik kan me wel voorstellen dat je je extra kwetsbaar voelt als je hoogzwanger bent. Je kan een stuk lastiger even wegrennen ofzo. Plus stress is ook slechter voor een hoogzwanger iemand, dan voor mij die nu hoogzwanger is van mijn avondeten.
Ik vond dat Ellie Lust van at5 juist super grappig. Kan me niet voorstellen dat iemand daar over valt.
Ik vind die vriendschap tussen Drake en Millie Bobby Brown maar heel vreemd. Hij staat er nogal bekend om dat hij relaties heeft met jonge meiden en hoop echt dat hij Millie met rust laat of iig een gepaste afstand houdt.
Hebben jullie dat genante stuk gezien over Lily Allen bij de echte Boulevart? Wat is die Ronald een natte scheet man.
Citaat @Flamoes Hebben jullie dat genante stuk gezien over Lily Allen bij de echte Boulefart? Wat is die Ronald een natte scheet man.