EGF Boulevard

Waar kan ik dit lezen?

Denk het wel ja, justin bieber is toch ook vrij streng gelovig? Dan “hoor” je eerst te trouwen

Nee toch, ze gingen toch gewoon iets tekenen, waardoor wel duidelijk werd dat ze binnen 60 dagen gingen trouwen?

1 like

Zo zielig. Kan me niet voorstellen hoe zij zich voelt.

9 likes

Waarom lijkt Justin Bieber tegenwoordig op een sloeberige trucker?

21 likes

ik vind justin en hailey ook echt op elkaar lijken gewoon

6 likes

Dat is een nieuwe trend, lang ongewassen haar en vieze snorretjes en lelijke hemden zijn helemaal hip blijkbaar.

3 likes

scumbro :face_with_monocle:

Ik word hier zo emotioneel van.

Mijn beeld van haar is echt verpest door Blind Gossip. Daar gaat het zo vaak over hoe evil en egoĂŻstisch zij is en hoe zij uit elke situatie persoonlijk gewin wil halen. Nu zou ze blijkbaar een vriend van Mac betaald hebben om in zijn podcast te zeggen hoeveel ze voor hem gedaan heeft en hoe ze hem steeds probeerde te redden.
Dit was het laatste artikel: https://blindgossip.com/i-am-a-hero/

2 likes

O dat zou wel heftig zijn ja. Misschien wil ze wel het beeld ontkrachten dat zij hem vermoord zou hebben. Zoals talloze mensen insinueren in comments en op Twitter. Oké even je artikel lezen :face_with_monocle: :smirk:

Oh damn

Hahaha ik blijf ook maar doorklikken op blind gossip. Als je er eenmaal op zit
 cant. Stop. Haha

3 likes

Ik zie haar soms ook gewoon bij bloggers reageren! Sws vind ik al dat reageren bij elkaar maar raar. Alles zodat anderen natuurlijk hun naam zien en ook gaan volgen
 Snap de gedachte maar vind dat persoonlijk echt heel stom. Net zoals vage bedrijfjes mij soms ook ineens willen volgen in de hoop dat ik hun dan ook volg. Ik heb niet eens een bedrijf oid dus t gaat echt puur om de volgers/likes dan
 :roll_eyes: ik blokkeer en verwijder ze dan meteen. Bye :raising_hand_woman:

2 likes

Dit viel mij laatst inderdaad ook op!! Zag haar ineens overal reageren. Vreselijk :expressionless:

1 like

Die tweet heeft ze alweer verwijderd en People heeft het 99% van de tijd juist.

Het is nu net alsof hij die baby heeft gebaard

93 likes

Hahaha ja waarom is hij topless?:woman_shrugging:

1 like

Huid-op-huid contact is goed voor (pasgeboren) baby’s. Geeft ze warmte en een gevoel van vertrouwen en veiligheid

20 likes