Nee gelukkig niet haha
Ik vind dit echt zo jammer.
Haha geen idee waarom ik dit verjaar aan jou link
Haha Montell heeft idd een nieuwe vriendin, maar dat is een kopie van Sanne.
Ik zie hem en zn broer best vaak in Deventer en vind ze juist wel knap en een aardige uitstraling hebben. Op feestjes is hij ook gewoon net zoals de rest aan het feesten, geen posh gedrag behalve zijn Balenciaga kleding ofzo
Ik ben montell wel eens tegen gekomen met uitgaan, hij is echt zo een type die dan aan een tafel zit en flessen koopt en daarmee helemaal stoer doet
Ik dacht âhuh, flessen, dat jochie is toch pas 16?â
Blijkt 'ie gewoon al meerderjarig te zijn geweest tijdens het programma.
Ja hahahahaa ik dacht ook dat hij nog 16 was! Ritse was tijdens de opnames vgm ook nog 16
Trump had ook weer over hem getweet zuchtâŠ
Chris Evans had ook nog goede tweet naar Kanye gestuurd over het 13th amendment.
Haha ik ben hem ook wel meer dan eens tegengekomen met uitgaan en zie hem juist altijd gewoon dansen met zân vrienden en af en toe fotoâs maken. Niks geks. Hij bestelde die keren ook normale drankjes. Misschien gaan we wel naar dezelfde feestjes!
Ja ik ook 3 a 4 keer, ga vaak naar Dorst en Burgerweeshuis.
Hmm dat is wel typisch en kansloos. Ik zie hem juist altijd praatjes maken met iedereen die het initiatief neemt, maar misschien had ie zân dag niet of wilde hij ff focussen op echte vrienden. Naja ik ben geen ambassadeur van die jongen, dus hij zal wel stom zijn als jij met hem uitgeweest bent.
Zân broer doet voor zover ik gezien heb altijd chill in de appie en Montell ook, bij uitgaan ook, geen kapsones. Maar misschien is dat niet de hele waarheid.
Haha het verschil zal er dan in zitten dat ie hier in Deventer wel normaal moet doen (want anders lachen mensen die hem hier al jarenlang kennen direct uit waarschijnlijk en interessant doen werkt hier niet zo goed), maar dat hij in Amsterdam een ander image aanneemt voor de views en de marketing.
Alsnog stom, je te hoog voelen voor het gepeupel. Maar tis nog een jochie
Jaaa denk idd dat, dat het verschil hem misschien maakte. Wel jammer, doe gewoon, gewoon!
Wie presenteert dit denk je beter?
- Gordon
- Patty
0 stemmers
nou ik vraag me dus mooi helemaal NOOIT af hoe het met MvN gaat
ohhh bah heeft hij nu zitten aznavourhuilen. dat moet genant zijn.
ennnnn natuurlijk komt Ivo helpen huilen omg
Hij zei dat hij zich âverweesdâ voelde, als in zonder ouders. Omdat zijn lievelingszanger is overleden.
Vond ik echt iets dat alleen een man met ontzettend veel privileges uit zn bek kan krijgen. Opzich zijn er mensen die letterlijk verweesd zijn, maar voor Matthijs is dit het ergste dat hij heeft meegemaakt. En dan Ivo er ook nog bij; Gadver.
Dit is te leesbaar om getweet te worden door Trump
Beetje overdreven reactie⊠Verweesd was inderdaad wel een beetje een overdreven, maar ach, dat jij je er zo druk over maakt ook vind ik.
Nee, ik vond gewoon dat je zijn reactie wat groter maakte dan die was. Maar prima hoor