Wie presenteert dit denk je beter?
- Gordon
- Patty
0 stemmers
Wie presenteert dit denk je beter?
0 stemmers
nou ik vraag me dus mooi helemaal NOOIT af hoe het met MvN gaat
ohhh bah heeft hij nu zitten aznavourhuilen. dat moet genant zijn.
ennnnn natuurlijk komt Ivo helpen huilen omg
Hij zei dat hij zich âverweesdâ voelde, als in zonder ouders. Omdat zijn lievelingszanger is overleden.
Vond ik echt iets dat alleen een man met ontzettend veel privileges uit zn bek kan krijgen. Opzich zijn er mensen die letterlijk verweesd zijn, maar voor Matthijs is dit het ergste dat hij heeft meegemaakt. En dan Ivo er ook nog bij; Gadver.
Dit is te leesbaar om getweet te worden door Trump
Beetje overdreven reactie⌠Verweesd was inderdaad wel een beetje een overdreven, maar ach, dat jij je er zo druk over maakt ook vind ik.
Nee, ik vond gewoon dat je zijn reactie wat groter maakte dan die was. Maar prima hoor
Je hoeft je echt niet af te vragen hoe MvN zich voelt. Dat vertelt hij uit zichzelf wel. Dwars door je verhaal heen wrs.
Maar Ivo Niehe blijft altijd de overtreffende trap. Want hij heeft immers Frans gestudeerd dus kan de teksten daardoor ook helemaal doorgronden. En niet te vergeten zijn vele ontmoetingen met Charles Aznavour. Dan tel je natuurlijk pas echt mee als fan he, maar Ivo is natuurlijk meer dan een fan.
@Krabsalade Heb jij nooit overwogen psychiater te worden ipv huisarts? Die kunnen af en toe ook zo extreem cynisch/sarcastisch zijn, laf it.
Je telt als beroemdheid natuurlijk pas echt mee als je met Ivo Niehe gesproken hebt.
Ivo is geen fan.
Ivo is, zoals ze dat zo mooi op zijn Frans zeggen, een connaisseur.
Mss moet dit in impopulaire meningen, maar ik kan Ivo Niehe wel waarderen. Hij heeft inderdaad bijna alle legendes uit de entertainment wereld geĂŻnterviewd, doet altijd goed zân huiswerk en spreekt zân talen. Dat is tegenwoordig een zeldzaamheid. Laatst zag ik een interview met Sophia Loren in Nieuwsuur en het jongetje kon haar alleen in het Engels te woord staan, begon wat te stamelen over #MeToo waar Sophia niets van wilde weten, waarna het interview vervolgens als een pudding in elkaar zakte. Als klap op de vuurpijl lieten ze ook nog backstage beelden zien met Sophia die niet tevreden was met hoe ze gefilmd werd en de camera in een andere hoek wou hebben staan, wat bijna neigt naar seksisme. Want ja, ze is een diva, dus moeilijk, leek de insteek. Doe mij dan maar een Ivo. Jammer dat hij zichzelf niet kan interviewen
Knuffel! <3 en ik vind je reactie juist hartstikke begrijpelijk!
De like is voor het in zijn gezicht spugen (mijn zegen heb je) en dat ik het met je eens ben dat het een kutopmerking was, liefs voor jou <3
Knuffel voor jou
Same here. Ik ben ook wees en couldnât agree more. <3
Like voor de beschrijving van je gevoel. Idd nare woordkeuze van hem. Ik zal meehelpen met in zân gezicht spugen, zie hem binnenkort toch nog waarschijnlijk
ď¸:kissing_heart:
Snap wel wat je bedoelt . Had het er nog over met een collega 40+ . Hij vertelde dat hij Ivo echt wel een beetje als een held zag omdat hij hem in zn jeugd altijd de grootste sterren zag interviewen wat voor die tijd een unaniem belachelijk groot succes was .
Op mijn werk kwam ik kay nambibar (?) tegen. Hij was echt mijn man crush, maar in het echt viel hij zoooo tegen. Hij zag er onverzorgd uit, zijn haar stond ook echt alle kanten op. Hij was echt best klein en had grijze haren in zijn baard (niet erg maar op insta enzo zie je dat niet!!)