EGF Boulevard

Is dat niet die nieuwe stylo? Scrumbo?

(Niet dat ik het mooi vind)

1 like

Scrumbo???

Omg het is officieel: ik word oud :slightly_frowning_face:

2 likes

Scumbro, volgens mij is dat gewoon eruitzien als een hippe zwerver ofzo?

Ik word ook oud, snap er namelijk weinig van (en ben er blij om).

3 likes

Ik laat dit interessante en informatieve artikel gewoon even hier achter.

39 likes

‘Famke Louise bevestigt relatie met Ronnie Flex’ https://nu.nl/achterklap/5494793/famke-louise-bevestigt-relatie-met-ronnie-flex.html (via @NUnl)

Die titel klopt alleen niet helemaal, want ze zegt het nog heel vaagjes?

3 likes

Ah kijk, blijk ik onbewust trendy te zijn!

5 likes

Maar tegenwoordig heb je al een relatie als je naar elkaar kijkt en een hartje achterlaat op de Insta van de ander, dus ja dit is sowieso dik aan en waarschijnlijk ook allang getrouwd en in verwachting.

9 likes

Wat? Ik ben nu echt een beetje teleurgesteld.

Het artikel is nu alweer veranderd in; " Manager Famke Louise ontkent dat zangeres relatie heeft met Ronnie Flex". hmm

4 likes

Ik haat zulke uitspraken, maar: vind ze totaal niet bij elkaar passen.

Ik pas beter bij Ronnie.

8 likes

Wat is er met Anouk gebeurt? Nu bij DWDD.
Ach, ze moet nu ook nog huilen :frowning:

2 likes

Ja eeh die tanden…? Maar ik heb verder nog nooit echt een interview met haar gezien, is zij altijd zo onrustig/wiebelig? Hele tijd dat gefrunnik ook aan zichzelf. Ik raak erdoor afgeleid, heb ook geen idee waar het gesprek over gaat.

1 like

Heb wel eens een interview van haar gezien bij college tour, daar was ze ook heel onrustig. Ze gaf daar ook aan dat ze helemaaaal niet van dat soort dingen houdt, heeft er misschien wat mee te maken

1 like

https://www.msn.com/nl-nl/entertainment/nieuws/‘barbie-vindt-nieuwe-liefde-in-afkickkliniek’/ar-BBNViyQ?li=AAazPsO&ocid=spartanntp

Pffff, als zij zich eens met zichzelf bezig zou houden he… Het is net weer een week uit met die vorige kerel?

1 like

Ik vind dat de media zich hier niet mee bezig moet houden en dit soort ‘nieuws’ rondom haar niet meer moet publiceren (gelet op het recente verleden)

7 likes

hou mn hart vast voor haar, geef haar gewoon ff rust

1 like

Ik heb gelezen dat Misha Barton (The O.C.) een rol gaat spelen in de reboot van The Hills.

3 likes

Maar dat moet haar familie dan ook doen

1 like

Daar ben ik het niet mee eens. De media heeft hier ook een keuze in en zo iemand moet gewoon beschermd worden. Soms tegen haarzelf, maar ook tegen dit soort uitlatingen. De media heeft zelf de keuze om hier over te berichten of niet.

1 like

Nee, blijf daar aub

81 likes