Niet echt toch? Volgens mij waren er tijdens/vlak na de bruiloft van Harry en Meghan al geruchten en zijn er ook wel paparazzifoto’s geweest van hen op vakantie waar ze met een flinke buik op te zien was. Maar de hysterie was idd wel minder groot dan bij andere celebrity’s het geval is geweest, lijkt me heel fijn voor hen!
Ja er waren natuurlijk wel geruchten maar er zijn volgens mij echt maar twee keer foto’s van haar gemaakt met buik dus dat valt best wel mee.
Ariana en Pete schijnen uit elkaar te zijn
Ben benieuwd wat ze gaan doen met al die tattoos
Waarom zijn celebrities altijd zo snel met verloven en tattoos en alles en dan gaan ze altijd weer uit elkaar.
Als ze super slim waren geweest waren ze wel wat anders gaan doen
Haha wat?
Haha?
Ik vroeg me af wat je met die opmerking bedoelde en of het serieus was.
Natuurlijk niet echt serieus, maar ik denk niet dat deze 2 personen uitblinken in iq. Er zijn vast 1000 artiesten die wel heel slim zijn hoor
Snap ook niet zo goed wat ze in die vent ziet, lijkt zo’n lamlul. Maar hij is in SNL wel grappig.
Harry en megan worden papa en mama. Zie instagram!
Jaaaa! Super leuk:
Linkje naar insta: https://www.instagram.com/p/Bo8hnQ6n1AD/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=l1ng22mhrfu0
Ja tuurlijk, men kan nu ook al zien aan Meghan haar buik of het een jongen of meisje wordt en zelfs met wie hij/zij later gaat trouwen.
Zo leuk! Zij lijken ook zo oprecht verliefd steeds
Wat leuuuuuk! Ben ook echt benieuwd hoe het kindje eruit gaat zien later en de namen
Het bekend maken op iemand anders zijn bruiloft haha.
Zou bij die mensen voor de bruiloft gecheckt worden of ze kids kunnen krijgen? Sommige stellen doen er jaaaaren over om kinderen te krijgen en zij is meteen zwanger :o
Ik denk eerder dat ze niet echt meer langer wilde wachten gezien Meghan’s leeftijd. Zou ze al zwanger zijn geweest tijdens de bruiloft? #intrige
Ze is uitgerekend in mei dus lijkt me niet. Maar als ze na de bruiloft zijn begonnen met proberen is het wel heel snel raak geweest.