EGF Boulevard

Ze is in het voorjaar uitgerekend, wat dus eind maart/april al kan zijn.

Op nu staat dat ze twaalf weken is. Dat is een ‘normaal moment’ om het bekend te maken.

Jaaa, ik vind die jurk zooo lelijk, ze lijkt echt breed door

2 likes

Maar die bruiloft is toch al geweest?

2 likes

Ze hebben mijn inziens juist heel keurig gewacht tot na de bruiloft van Eugenie, zodat ze de aandacht niet zou opeisen. (Ze is vast al vier maanden zwanger en kon het nu dan eindelijk bekend maken.)

9 likes

&@wompie @lijnewiets

Ohhh, ik dacht dat ze het op de bruiloft bekend had gemaakt. Ik dacht al: wat niet volgens de etiquette is dat.

Ik vind de onderkant van de jurk mooi maar de bovekant is echt hulk hogan.

6 likes

Dat bovenstuk is op geen enkele manier flatterend :persevere:

2 likes

Denk ook niet dat megan en harry het leuk vinden dan die bruiloft op die van hen lijkt

4 likes

Misschien vroegen vrienden en familie zich ook af wat dat met die jas is. Ze liet dat ding aan toch? Kan me voorstellen dat het wat vragen kan opleveren.

Lijkt mij dat ze het dan van tevoren gezegd hebben zodat die familie in ieder geval wist waarom ze haar jas aan hield.

1 like

Misschien kon het echt niet anders aangezien ze zaterdag meteen voor een tour naar Australië vertrokken en ze daarvoor misschien de familie niet meer gezien hebben.

Anyway ik vind het zoooooo leuk. Kan niet wachten om Meghan’s preggo outfits te zien en foto’s van de baby met de kindjes van William en Kate :heart_eyes:

10 likes

Ach zo leuk voor ze!

1 like
1 like

Op de een of andere manier vindt mijn brein het raar dat prins Harry getrouwd is en nu een kind krijgt. In mijn hoofd is hij forever 25 jaar. :stuck_out_tongue:

Ben benieuwd hoe hun kindje eruit komt te zien eigenlijk, mag ik dat zeggen?

4 likes

Ja dat mag je zeggen.
Ik ben ook benieuwd :smile:

1 like

Epke Zonderland is vader geworden en ze hebben de baby Bert genoemd. Bert?! Zal vast een hele lieve ode aan een vader zijn ofzo, maar echt bert
Of mag ik niet babynaam shamen :’)

59 likes

Ik dacht hetzelfde.

Ik kan bij deze naam alleen maar " bert bert" in de stem van ernie horen

15 likes

Ohh ik las automatisch Bart :sweat_smile:

Ik vind het juist wel tof dat ze hun zoon ‘gewoon’ Bert hebben genoemd :sunglasses:

5 likes

Ach straks zitten er een Bert, een Finn, een Wolf en een Nova samen in de klas en dan vind ik Bert toch de leukste naam hoor. Dirk ook.

28 likes