EGF Boulevard

Wordt de aandacht in ieder geval afgeleid van die lelijke jurk van Eugenie.

14 likes

Ik zou echt pissed zijn als iemand dit zou doen op mijn bruiloft.

13 likes

Naar aanleiding van jouw bericht, ging ik Meghans leeftijd checken. Ik dacht dat ze een stuk jonger was!

Over wiens bruiloft gaat dit? Eugenie is toch al 3 dagen geleden getrouwd? En de roddels waren al aangezwengeld met dat zichtbare buikje, dus ze hadden het sowieso niet lang geheim kunnen houden denk ik?

@Lula ik vind die jurk juist prachtig :scream::redface:

4 likes

Ja een plebsbaby wel ja, een royal kindje is hele andere koek

29 likes

Huh maar als t in mei komt, dan is het toch best snel bekend gemaakt?

Je moet toch iets als de halve wereld doorheeft dat er iets is.

Ze is in het voorjaar uitgerekend, wat dus eind maart/april al kan zijn.

Op nu staat dat ze twaalf weken is. Dat is een ‘normaal moment’ om het bekend te maken.

Jaaa, ik vind die jurk zooo lelijk, ze lijkt echt breed door

2 likes

Maar die bruiloft is toch al geweest?

2 likes

Ze hebben mijn inziens juist heel keurig gewacht tot na de bruiloft van Eugenie, zodat ze de aandacht niet zou opeisen. (Ze is vast al vier maanden zwanger en kon het nu dan eindelijk bekend maken.)

9 likes

&@wompie @lijnewiets

Ohhh, ik dacht dat ze het op de bruiloft bekend had gemaakt. Ik dacht al: wat niet volgens de etiquette is dat.

Ik vind de onderkant van de jurk mooi maar de bovekant is echt hulk hogan.

6 likes

Dat bovenstuk is op geen enkele manier flatterend :persevere:

2 likes

Denk ook niet dat megan en harry het leuk vinden dan die bruiloft op die van hen lijkt

4 likes

Misschien vroegen vrienden en familie zich ook af wat dat met die jas is. Ze liet dat ding aan toch? Kan me voorstellen dat het wat vragen kan opleveren.

Lijkt mij dat ze het dan van tevoren gezegd hebben zodat die familie in ieder geval wist waarom ze haar jas aan hield.

1 like

Misschien kon het echt niet anders aangezien ze zaterdag meteen voor een tour naar Australië vertrokken en ze daarvoor misschien de familie niet meer gezien hebben.

Anyway ik vind het zoooooo leuk. Kan niet wachten om Meghan’s preggo outfits te zien en foto’s van de baby met de kindjes van William en Kate :heart_eyes:

10 likes

Ach zo leuk voor ze!

1 like
1 like