EGF Boulevard

Ugh zo dom komt ze over, terwijl ze denk ik best een leuke en lieve meid kan zijn. Alleen de fame heeft haar geen goed gedaan. Ik zou 100% afknappen als ik Niels was. Maar ja, hij is net zo helaas.

3 likes

Lekker leesbaar ook.

1 like

Haha ik kwam hier om precies hetzelfde te posten!

1 like

Tja Rosanna, zonde dat de Fame dit met haar doet. Zo plastic en nep.

1 like

Ik was gewoon helemaal vergeten dat Heidi Klum haar vriendje gewoon die dude (Tom Kaulitz) van Tokio Hotel is. Ik vind hem tegenwoordig wel een knapperd hoor:

19 likes

Beetje kinderachtig en als ze het wat subtieler had willen doen dan had ze gewoon een zwarte bobpruik moeten dragen met een kort gucci jurkje en zwarte pumps en verder niks. Ze boft dat Vicky vooral moeite heeft met platte schoenen.

En haar vriend met alleen een boxershort.

10 likes

En het erge van alles, zij heeft gewoon een havodiploma, heb ik ergens gelezen. Dus gewoon ontelbaar verslagen en dergelijke moeten schrijven…

3 likes

Misschien zijn alle fillers in haar hersenen gaan zitten.

3 likes

Erg voor diegene die al die verslagen moest lezen bedoel je :stuck_out_tongue:

3 likes

jezus, wat is Olcay een domme doos zeg!!

https://www.rtlboulevard.nl/video/tv-fragmenten/video/4471221/tim-hofman-confronteert-politici-terug-naar-je-eige-land?fbclid=IwAR0RpuTPjZuBvv0DIToxNvSsDAmVMXBjLyQRDcKNgtu0dzVly6aAezKQBkA

2 likes

Heerlijk ook hoe Peter er tegenin gaat.

4 likes

Haha laf Peter even

3 likes

Gadverdamme

Vind dat zoooo dom, doe eerst onderzoek voordat je sommige dingen roept.

2 likes

Hahaha ja kreeg ook echt flinke kortsluiting in minn hoofd door haar uitspraak. Zo sterk dat Peter reageerde met “of moet ik weer een lesje politiek geven”

1 like

Ja die zin van Peter vond ik een beetje jammer, maar de hele mening van Olcay vond ik ook een beetje jammer. Tuurlijk, dat kind wordt daar ook niet per se vrolijk van maar met thuis zitten en niks doen schiet je ook niks op.

1 like

Wat naderende ondergang? :cry:

https://markets.businessinsider.com/news/stocks/pink-and-victorias-secret-continue-sales-struggle-2018-5-1024011956 bijv.

Omg wat kut. Ik koop daar altijd mijn ondergoed en hoop dat ze nog eens in NL komen. Enige betaalbare bh’s voor mijn maat.

Heidi heeft overigens wel altijd wat met muzikanten lijkt wel. Seal, Anthony Kiedis, Tom Kaulitz.

Iemand de aflevering van KUWTK van gisteren gezien? Ik vond Khloe heel open op Instagram.

1 like