EGF Boulevard

Ik denk dat Marnie van Geordie Shore ook haar billen heeft laten vergroten :face_with_raised_eyebrow:

Samenvatting

image

4 likes

Huh wat zit er op haar billen?

6 likes

Ja dit. Snap er niks van haha

2 likes

Ik vind deze gif echt symbool staan voor FF detectives.

64 likes

Hahahaha die laatste zin uit het artikel: ‘ik weet nergens van’
Ga stuk

5 likes

Iets wat volgens haar bilspieren stimuleert hahahaa

2 likes

Haha jaja alsof ze zulke billen heeft door de spieren te stimuleren

6 likes
22 likes

De Kardashians als VS angels voor Halloween:

De foto’s zijn gemaakt door Splash News dus dat betekent dat er (veel) gephotoshopt is maar ik vind Kim er wel echt uitzien als een paar jaar geleden vóór ze wat met Kanye kreeg, met dat haar zo en de make-up!

2 likes

Nooit gedacht dat ik Kylie ooit het meest Classy zou vinden.

13 likes

ze draagt nu meer kleding dan op sommige foto’s op Instagram :joy:

5 likes

Heb kunt wel duidelijk zien wie de neppe heupen hebben en wie nog de natuurlijke bouw/definitie in de heupen heeft. T worden echt een stel vetbulten aan de zijkant.

3 likes

Waarom heeft ze een douchekop vast…?

Zo’n outfit dragen lijkt mij echt pure horror. Wel toepasselijk voor Halloween.
Ik vind het sowieso niet sexy die ontzettend hooguitgesneden V broekjes. Maar wel de V van Victoria. :wink:

2 likes

Wat is waarschijnlijker?

• Anouk is eigenlijk de moeder (of vader) van Ronny Flex
  • Alle Kardashians paraderen volgende keer over de catwalk van Victoria Secret en redden zo het merk van de naderende ondergang. # Goodsamaritans

0 stemmers

2 likes

Heidi gaat als Princess Fiona van Shrek.

Complete outfit staat er nu nog niet op, morgen als ik weer wakker ben vast wel. En haar vriendje is Shrek.

40 likes

Heidi Klum heeft ook altijd vette outfits met Halloween. Ik vind het ook leuk dat het haar niet kan schelen of ze sexy overkomt. Hop, lekker een prothese neus er op en knalgroen. Ik vind haar wel tof.

Edit:

Ik heb een foto van hen samen in kostuum gevonden!

98 likes

Nou, Heidi heeft weer haar best gedaan zeg! Gaaf,

2 likes

Ik zie alleen maar de grote teen van Kim K. die naast haar schoen zit :sweat_smile: Het lijkt wel of haar schoenen te klein zijn.
Zo jammer altijd, verzamel je een goede look bij elkaar en dan passen de schoenen niet…

3 likes

Wauw. Ik weet dat mijn grammatica, zinsopbouw en noem het allemaal maar op ook echt niet zo goed is. Maar dit slaat toch alles? Hoe kun je zo zijn🤭. Rosanna van temptation Island.

12 likes