EGF Boulevard

Ik vind het vooral bizar dat je hier als vrouw aan meewerkt. En dat hun partners het hier mee eens zijn.

4 likes

Hij gaat het kind in z’n eentje opvoeden? Dus als 70-jarige nachten doorhalen met een baby? Als het kind 10 is heeft het een vader van 80? Succes, en echt hartstikke leuk voor je kind

5 likes

Heb je DWDD niet gezien? Emile is 20 jaar jonger! :joy::joy::joy:

19 likes

Hahahaha :joy:

1 like

Ik vraag me ook af of dat wettelijk mag in Nederland.

Hij zegt (als het waar is) dat het niet met ivf gebeurt, maar gewoon werkelijk. En nu ben ik helemaal misselijk.

Ik vind Emile maar een rare kerel.

1 like

Volgens mij zijn daar geen regels of wetten voor. Ik ben geen rechtenstudent oid maar vroeger kende ik een meisje met een vader van 65 oid. Het is vooral hoogst ongebruikelijk, vrouwen krijgen op die leeftijd (bijna) nooit meer kinderen dus denk dat er daarom geen regels om zijn?

Volgens mij is er wettelijk niks wat je tegenhoudt idd.

Ben nu ook wel benieuwd hoe oud die vrouw dan is, ook met de post van @Hettie in gedachten :nauseated_face:

Nou ja daar heb je dus meteen je antwoord op je vraag of het wettelijk mag. Als je een kind wil adopteren of ivf wil ben je aan allerlei strenge regels gebonden maar op een natuurlijke manier voortplanten mag iedereen.

3 likes

Ik vind dit echt bizar.

2 likes

Ja maar in dit geval wil hij het gezag hebben en eventueel een omgangsregeling met die vrouw. Vandaar dat ik me dat afvroeg.

Ik geloof niet dat ik haar leeftijd wil weten @Hazel Ik ben er bang voor. Peter Jan Rens was/ is al erg, maar dit is echt next level :nauseated_face:

1 like

dit is best bijzonder om te zien hoeveel er in één jaar voor haar is veranderd
maar ook hoe ze als persoon is lijkt wel, de comments eronder spreken wel voor zich

5 likes

Ken dat hele kind niet :joy:. Maar ja soms denk ik als een oude oma:“waaaar gaat het heen met de wereld”

1 like

Ik kende haar helemaal niet maar wauw dit liedje. :heart:

7 likes

Deze heb ik een aantal dagen vol op repeat, vind hem zo mooi.

Maar dat filmpje vind ik erg schrijnend. Kan alleen maar hopen dat ze mensen om zich heen heeft die het beste met haar voorhebben en niet alleen maar geld zien. Ze is nog maar 16!

Wow ik vind haar echt heel goed, had nav haar nummers geen idee dat ze nog zo jong is :open_mouth:

Zij deed toch zo’n tribute tijdens een van haar shows en een of ander huilend filmpje voor XXXtinction?

Bye Felicia.

3 likes

Wow echt bye dan! Snap dat echt niet.

Wie/wat is dat? xxxtinction bedoel ik