EGF Boulevard

Ik ook niet.

Er waren ook veel artikels op Blind Gossip hierover… even zoeken.

Dit is al van meer dan twee jaar geleden:

2 likes

Ik krijg echt steeds meer het idee dat Mattie en Marieke meer zijn dan collega’s.

Vind ze allebei niks dus ze passen goed bij elkaar :joy:

20 likes

Ugh ik erger me constant aan hun en dat ze steeds zeggen dat ze niks met elkaar hebben. Nee daarom staan jullie als twee verliefde bruggers op alle billboards en op posters. Kots.

2 likes

Ik denk eerder Marieke en Domien

1 like

Ik denk dit ook!

2 likes

Speculeren of relaties is leuker maar zag vanmiddag dit

7 likes

Domien heeft al heel lang een relatie, nou zegt dat in principe niks maar ik dacht ik zeg het even :sweat_smile:

Edit: Oh nee, wacht, dat is voorbij sinds een paar maanden, nondeju

Is dat niet net gestopt? Effe Googlen.

Ja, stop maar met Googlen, dat is voorbij inderdaad

Edit: maar toch, Domien en Marieke? Neeeee

Ik vind Marieke erg undateable. Mooie meid en daardoor volgens mij weinig succes in de liefde, eigenlijk wel sneu voor haar

1 like

Weinig succes omdat ze zo mooi is? Undateable?

Die ga ik ook gebruiken als mensen me dat voor de 689x vragen

45 likes

Ja wacht, ik ga proberen daar wat over te vinden want ik heb daar ooit over gelezen (de strekking is volgens mij: mooie vrouwen komen intimiderend over, de man blijft dan op afstand bla bla)

Edit: oke ben nu wel benieuwd of het een mythe is of dat er wetenschappelijk bewezen is dat het zo is maar als je Googelt op ‘mooie vrouwen geen relatie’ (goeie zoekskills, ja toch) dan vind je een hoop

2 likes

Ja haha (ok ik ga nu Robinson terugkijken en het niet meer de hele tijd met je eens zijn) mannen verwachten dat knappe vrouwen bezet zijn en spreken ze dan niet aan.

@Zemraluani

2 likes

Is goed, Bertie, ik zal maar niet zeggen wat ik net ging aanzetten

3 likes

Denk dat zij wel bij elkaar passen

Mijn theorie

Inderdaad heel veel vrouwen zijn mooi maar er zijn ook vrouwen waarvan het grote gros zal vinden dat ze uitzonderlijk mooi zijn. Ik vind Geraldine Kemper ook zo’n type om maar een voorbeeld te geven. Denk dat mannen zich dan toch geïntimideerd voelen en eerder voor zo’n vrouw gaan om te scoren dan om echt een relatie mee op te bouwen. Denk dat het ook meespeelt dat een man zich bedreigd zal voelen door andere mannen omdat een bloedmooie vrouw natuurlijk snel gekaapt kan worden. Psychologie is een beetje gek af en toe

1 like

Ik ook niet inderdaad, en de vrouwen die ik heel mooi vind krijgen vaak echt wel genoeg aandacht van mannen haha (in mijn persoonlijke omgeving dan). En vaak zijn er ook wel mannen die het toch wel willen proberen ook al lopen ze een blauwtje.

Edit: misschien een biecht maar vond dat altijd zo een een ‘bloedmooie vrouwen hebben het ook moeilijk hoor’ uitspraak van die onderzoeken. Maar misschien ben ik zuur en jaloers omdat ik niet knap ben (want onderzoeken zijn natuurlijk gewoon legit).

7 likes

Naar mijn idee hebben die vrouwen die door de meeste mensen als knap worden gezien juist altijd wel een relatie. Geraldine heeft ook een relatie.

4 likes

What!!!? Wow bizar! Die kennen elkaar echt al meer dan 15 jaar. Gek dat je dan nog een relatie kan krijgen! Wel leuk voor haar, gun haar ondertussen wel een leuke vent.

1 like

Misschien heeft ze gewoon niet zo’n leuk innerlijk en heeft ze daarom geen relatie…

1 like

@Enthusiasm en @Fenayi bedankt voor het noemen van Billie Eilish. Heb een nieuwe obsessie, de eerste sinds ik geen zeventien meer ben. Of moet dit in het biechttopic? Wat een meid.

5 likes